نیوز سیتی!
14 آبان 1402 - 08:40

تقدیر نماینده ولی فقیه در کردستان و استاندار از مردم در استقبال از رئیس جمهور

نماینده ولی فقیه در استان کردستان و استاندار از مردم استان برای استقبال از رئیس جمهور تقدیر کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، به دنبال سفر دو روزه رئیس جمهور به کردستان و استقبال باشکوه مردم شهرستان‌های سنندج و بانه از آیت‌الله رئیسی، نماینده ولی فقیه در کردستان و استاندار در بیانیه‌ای از مردم استان قدردانی کردند.

در یازدهم و دوازدهم آبان ماه سال ۱۴۰۲ در تقویم خاطرات کردستانی‌ها به عنوان روزی تاریخی ثبت و ضبط شد، روزی که کردستان، سرزمین مجاهدت‌های خاموش و دیار فرهنگ و هنر میزبان رئیس جمهوری مردمی بود و مردم انقلابی و وفادار کردستان در اجتماعی باشکوه و‌ مثال‌زدنی در سنندج و بانه بر محبوبیت دولت مردمی و قدرشناسی و مهمان‌نوازی خویش صحه گذاشتند، مردمی که در خیابان‌های شهر سنندج و مسیر منتهی به جایگاه سخنرانی، به دور رئیس جمهور محبوب خود با شور و شعف کم‌نظیر حلقه زدند و با فریاد «سه‌رۆک کۆماری ئێران خۆش هاتی بۆ کوردستان»، از رئیس جمهورشان استقبال کردند، علاوه بر القای یاس و ناامیدی بر افکار شوم توطئه‌گران و بدخواهان مایه خوشحالی و مسرت فراوان دلسوزان و خیرخواهان و دوستان انقلاب و نظام و مردم کردستان را فراهم نمودند. 

خداوند سبحان را سپاس بیکران می‌گوییم که کردستان در دومین دور سفر استانی حضرت آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی و هیات محترم دولت نوید چراغ توسعه را در دل مردم کردستان روشن کرد. 

بدون شک این سفر تاریخی افزون بر شکوفایی همه جانبه، دستاوردهای مهمی در هم‌اندیشی و تحکیم عهد و پیمان مردمان "کردستان جان ایران" با نظام مقدس جمهوری به همراه داشت و بجاست تا همه گروه‌ها و اقشار مختلف از جمله هنرمندان و جوانان از این سفر، روایت‌های تاریخی را برای نسل آینده روایت کنند.

در پایان اینجانبان بر خود لازم می‌دانیم اولا از رئیس جمهور محبوب، پرتلاش و مردمی و اعضای محترم هیأت دولت که عنایت ویژه‌ای به استان داشته و دارند تجلیل و تقدیر نماییم.  

مراتب تقدیر و تشکر خود را از همراهی آحاد مردم شریف و بصیر استان در خلق حماسه استقبال و حضور در دیدارعمومی ریاست جمهوری در میدان آزادی سنندج و ورزشگاه بانه و نیز از حضور برجسته‌ علما و روحانیون، هنرمندان فرهیخته و جوانان اندیشمند اعلام می‌داریم.

بی‌تردید تلاش ماندگار رسانه‌های برخط و غیربرخط و صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران و مرکز کردستان که زوایای سفر آیت الله دکتر رئیسی به کردستان جان ایران را با پخش مستقیم، تولید خبر، گزارش خبری و عکاسی خبری به مردم شریف ایران و جهان مخابره کردند بسیار ارزشمند و مایه‌ سپاسگزاری است.

 همچنین از تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی و دولتمران خدوم در کردستان  برای تمهید مقدمات این سفر ماندگار سپاسگزاریم و امیدواریم که با همت و تلاش جهادی تحقق مصوبات سفر دور دوم را نیز همچون دور اول برای کردستانی توسعه یافته و پیشرفته  تقدیم مردمان دریادلان این دیار نماییم. 

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1561466

مهمترین اخبار ایران و جهان: