نیوز سیتی!
10 آذر 1402 - 23:14

بسیجیان همواره در میدان خدمت به مردم حضور خواهند داشت

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: دفاع همچنان باقی است و هفته بسیج تمام‌شدنی نیست و بسیجیان همواره در میدان خدمت به مردم حضور خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار منصور شوقانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در پیامی به مناسبت هفته بسیج، از زحمات و تلاش‌های جهادی بسیجیان تقدیر کرد.

در این پیام آمده است: بسیج لشکر مخلص خداست و بسیجی عاشق و دلباخته است؛ این عشق در ظرفیت و قابلیت یک مدرسه است. یعنی عشق به خدا، عشق به معنویت، عشق به مردم، عشق به راه و بسیجی در جهتی که دارد حرکت می‌کند، عاشقانه حرکت می‌کند.

همچنین می‌خوانیم: بسیجی عاشق است؛ می‌گوید بسیج مدرسه عشق است؛ عشق را با جهت مشخص تدریس می‌کند، تعلیم می‌دهد. بسیج یادگار بزرگ و درخشان امام راحل و مظهر اقتدار ملی و نمایشگاه صفا و اخلاص و بصیرت و مجاهدت است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تأکید کرده است: سلام و درود خدا بر مجاهدان مخلص بسیج و طلایه‌داران جبهه مقاومت؛ حقیقت این است که دفاع همچنان باقی است و هفته بسیج تمام‌شدنی نیست و بسیجیان همواره در میدان خدمت به مردم حضور خواهند داشت؛ از حماسه شکوهمند مرصاد تا خدمت‌رسانی به مردم آسیب‌دیده از سیل کالپوش، نام بسیج همواره یادآور خاطره عزیزترین نهاد و یادگار بزرگ‌ترین مردان تاریخ این مرزوبوم است.

شوقانی بیان کرد: این‌جانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سه هزار شهید والامقام استان سمنان بر خود تکلیف دانستم تا از زحمات و تلاش‌های خودجوش بسیجیان و خانواده آنان و همچنین آحاد مردم شریف استان سمنان در اجرای موفق برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج و تجلی نماد واقعی «بسیج، امید ملت ایران»، تقدیر و تشکر کنم.

وی تصریح کرد: همچنین بر خود لازم می‌دانم از تجلی‌بخشان و ترسیم‌کنندگان این حماسه بزرگ و مجاهدت‌ها یعنی خبرنگاران، فعالان فضای مجازی و اصحاب رسانه ملی و استانی که در اقداماتی چشمگیرانه، خوش درخشیدند و در عرصه حساس رسانه، جنگ ترکیبی و جهاد تبیین سنگرداری کردند، تقدیر کنم.

پایان پیام/74003/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1590622

مهمترین اخبار ایران و جهان: