نیوز سیتی!
08 آبان 1402 - 11:50

اجرای بیش از ۱۵۰ برنامه شاخص فرهنگی و تبیینی به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان از اجرای بیش از ۱۵۰ برنامه فرهنگی و تبیینی به مناسبت ۱۳ آبان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام محمد ایمانی فرد مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان  هرمزگان، امروز دوشنبه در گفت وگوی  رسانه ای، اظهار داشت: یوم الله ۱۳ آبان، « روز ملی مبارزه با استکبار جهانی » از رویداد های سرنوشت ساز تاریخ انقلاب اسلامی در تقابل با استکبار جهانی است.

وی افزود: امروز شاهد دست و پا زدن استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و کشورهای اروپایی و رژیم منحوس  صهیونسیتی هستین برای ترمیم آبروی خود دست به جنایت انسانی و کودک کشی در غزه هستند و به امید خدا مردم فلسطین پیروز خواهند شد.

وی  در ادامه افزود: به مناسبت به
یوم الله ۱۳ آبان بیش از  ۱۵۰ برنامه شاخص  فرهنگی و تبیینی و ترویجی در سراسر استان هرمزگان  در حال اجرا است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان بیان کرد: سری نشست های دانشجویی در هرمزگان با حضور اساتید با موضوع تاریخ انقلاب، برپایی موکب های فرهنگی و اجتماعی و تبیینی در خصوص روز ملی مبارزه استکبار در طول یک هفته از ۸ تا ۱۳ آبان،  ۱۳پرورژه خدمت رسانی دولت در حوزه آموزش و پرورش ، درمان و آموزش از برنامه های که اجراشده ودرحال اجرامی باشدبه اطلاع عموم مردم خواهد رسید

حجت‌الاسلام ایمانی فرد تاکید کرد : برگزاری تجمع هزار نفری دانش آموزان در گلزار شهدای بندرعباس ، همایش استانی روز نوجوان و افتتاح اردوی راهیان پیشرفت از سراسر کشور در بازدید از شرکت نفت ستاره خلیج فارس و حضور در عرشه ناو شهید ناظری  و تجلیل از برترین علمی در استان هرمزگان می باشد .

وی اظهار کرد: تبلیغات شهری ، تامین اتوبوس جهت جابجایی دانش آموزان و مردم ، مسابقات در فضای مجازی با موضوع مرگ بر آمریکا و انقلاب دوم ، اعزام مبلغ به مدارس، گفتمان دانش آموزی در مدارس از دیگر برنامه ها به مناسبت این روز است .

 مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت : راهپیمایی یوم الله  ۱۳ آبان در۶۳ نقطه در تمامی شهرستان ها ، شهرها، بخش ها و برخی از روستاهای استان هرمزگان همزمان با سراسر کشور  با برنامه های  مختلف تبیینی  و فرهنگی برگزار می شود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان اعلام کرد : همراهی خانواده ها با فرزندان و دانشجو و دانش آموز در این مراسم به شکوه این مراسم افزوده خواهد شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1555122

مهمترین اخبار ایران و جهان: