نیوز سیتی!
09 آبان 1402 - 11:06

مقابله خوب رسانه‌های کشور در مقابله با جنگ شناختی دشمن

فرمانده سپاه سلمان گفت: دشمن با تمام ظرفیتی که در زمینه فضای مجازی و رسانه دارد همواره برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی پای کار بوده است اما ظرفیت فرهنگی و رسانه ای بسیج توانسته است در مقابل آنان به خوبی مقابله کند.

عقلانیت جریان مقاومت در عملیات طوفان الاقصی قابل ستایش است
فرمانده سپاه سلمان گفت: در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی عقلانیت جریان مقاومت طی روزهای گذشته در عملیات طوفان الاقصی قابل ستایش است.

سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در جمع مدیران و فرماندهان سپاه استان اظهار داشت: ما امروز در فلسطین شاهد اتفاقاتی بزرگ و شکست سنگین دشمن طی عملیات رزمندگان فلسطینی هستیم مدعیان حقوق بشر در این بازه زمانی جنایات بزرگی را علیه ملت فلسطین رقم زده اند.

وی افزود: در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی عقلانیت جریان مقاومت طی روزهای گذشته در عملیات طوفان الاقصی قابل ستایش است؛ آن ها بسیار تلاش کردند تا جریان مقاومت را مجبور به تصمیماتی احساسی کنند اما اینگونه نشد.

شفائی تصریح کرد: جریان مقاومت توانست با اقداماتی بر پایه عقلانیت ضربات سنگینی را به دشمن صهیونیستی وارد کند

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: در حوزه مسائل استان با همت بلند و بهره گیری از ظرفیت های موجود، توفیقات بسیاری را به دست آوردیم؛ در حوزه های امنیتی با مجاهدت همه عزیزان توانستیم نقشه های دشمن را نقش بر آب کنیم.

وی افزود: دشمن با توجه به شکستی که در سالگرد فتنه سال پیش در کشور خورد؛ امید بسیاری داشت تا بتواند اغتشاشات را به سمت جنوب شرق و استان سیستان و بلوچستان بکشاند که با شکست روبرو شد.

شفائی تصریح کرد: دشمن با تمام ظرفیتی که در زمینه فضای مجازی و رسانه دارد همواره برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی پای کار بوده است اما ظرفیت فرهنگی و رسانه ای بسیج توانسته است در مقابل آنان به خوبی مقابله کند.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1556222

مهمترین اخبار ایران و جهان: