نیوز سیتی!
29 مهر 1402 - 12:27

متخصصان ایران آماده پایدار کردن آب و برق نوار غزه

مشاور امور مردمی سازی وزیر نیرو گفت: آن روزی که فرمان حضور در جبهه مقاومت صادر شود، همانطور که متخصصان صنعت آب و برق برگه‌های زرینی در دفاع مقدس ، حوادث سیل و زلزله را رقم زدند، با تمام ظرفیت‌ در جبهه مقاومت حضور خواهند داشت.

میثم جعفرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اشاره به تحولات منطقه اظهار داشت: آنچه امروز در نوار غزه شاهد هستیم، نسل‌کشی بی‌سابقه جنایتکاران است، عملیات طوفان القصی، ضربه سنگینی به هیمنه رژیم نامشروع صهیونیستی وارد کرده است.

مشاور امور مردمی سازی وزیر نیرو با اشاره به این مسئله که صهیونیست‌ها از تقابل مستقیم با محور مقاومت درمانده هستند، گفت: صهیونیست‌ها پس از ناتوانی در جنگ مقابل محور مقاومت، مردم بی‌دفاع و زنان و کودکان را هدف قراردادند و بدترین فجایع بشری را به وجود آورند و به دنبال آن مهمترین زیرساخت‌های زندگی از جمله آب و برق را به روی مردم غزه بستند.

وی افزود: در پی این جنایات بی‌سابقه بشری از همان ابتدا جمعی از متحصصان و مهندسان صنعت آب و برق اعلام آمادگی کردند با حضور در نوار غزه در قالب تیم‌های عملیاتی نسبت به تامین آب و روشنایی مردم این منطقه اقدام کنند و آب و برق این مناطق را پوشش دهند.

*متخصصان صنعت آب و برق ایران در کنار مردم غزه هستند

جعفرزاده تاکید کرد: مهندسان صنعت آب و برق که همواره در تمامی مواقع حساس از جمله بحران‌های طبیعی به یاری مردم شتافته بودند، با دیدن جنایات غزه نیز برای کمک به مردم نوار غزه ابراز آمادگی کردند و منتظر فرمان برای شرکت در این جهاد است.

مشاور امور مردمی سازی وزیر گفت: آن روزی که فرمان حضور در این جبهه مقاومت صادر شود ، همانطور که متخصصان صنعت آب و برق برگه‌های زرینی در سال‌های دفاع مقدس ، حوادث های متعدد همچون سیل و زلزله را رقم زدند، امروز هم با تمام ظرفیت‌ در این جبهه مقاومت حضور جدی خواهند داشت.

جعفرزاده بیان کرد: اجماع جهانی علیه رژیم نامشروع فلسطین در حال شکل گیری است و محور مقاومت در فلسطین نیز در قوی‌ترین شرایط خود قراردارند و با توجه به این دو مسئله نابودی غده سرطانی دور از انتظار نیست.

به گزارش فارس، صبح امروز، کانون متخصصان صنعت آب و برق با انتشار بیانیه‌ای، ضمن اعلام آمادگی برای حضور در غزه به منظور حمایت از مردم مظلوم فلسطین و پایدار کردن شرایط آب و برق این منطقه، از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در روزهای اخیر اعلام انزجار کردند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1545022

مهمترین اخبار ایران و جهان: