نیوز سیتی!
07 آبان 1402 - 10:39

همایش بانوان آگاه در جیرفت برگزار می شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان از برگزاری همایش زن، زندگی، آگاهی، با حضور مشاور اجتماعی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

 حجت‌الاسلام سید احمد حسینی، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت، از نقشه‌های دشمنان ایران اسلامی برای تاثیرگذاری روی جوانان کشور بویژه بانوان و دختران سخن گفت و اظهار داشت: در اغتشاشات سال گذشته، غرب با استفاده از شعار زن، زندگی و آزادی در صدد جذب این قشر از جامعه بود.

مدیر کل فرهنگ‌وارشاد اسلامی جنوب استان کرمان اضافه کرد: تمام دشمنان و ایادی داخلی آنها برای به چالش کشیدن نظام اسلامی متحد شدند اما مردم با بصیرت ایران اسلامی بویژه بانوان آگاه و بصیر، وقتی به ماهیت حرکات دشمن پی بردند راه خود را از فتنه‌گران جدا کرده و نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کردند.

وی گفت: بانوان عفیف و با حجاب کشور در تمامی امور اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، علمی، ادبی، ورزشی و دیگر امور، هم‌گام با آقایان حضور داشته و در بعضی از امور حتی از آنها نیز فعال‌تر و تاثیرگذارتر هستند.

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به آیه ۱۹ سوره نساء خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‌های دین اسلام برای زنان، نقش تربیتی آنهاست و امام راحل با توجه به همین آموزه‌های دین مبین اسلام بیان داشتند از دامن زن، مرد به معراج می‌رود و تربیت نسل آینده توسط مادران بر اساس تعالیم دینی و باورها و ارزش‌های انقلاب اسلامی یکی از دغدغه‌های اصلی مقام معظم رهبری است.

 وی با دعوت از تمامی مردم جنوب استان کرمان بویژه بانوان و دختران برای حضور در همایش زن، زندگی و آگاهی، افزود: این همایش پنجشنبه یازدهم آبان ماه در سالن شهید مداحی‌پور شهر جیرفت با حضور دکتر عاطفه خادمی، مشاور وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی پژوهشگر و عضو شورای فرهنگی و اجتماعی کشور برگزار خواهد شد.

پایان پیام / ۸۰۰۱۶ / ش

منبع: فارس
شناسه خبر: 1553866

مهمترین اخبار ایران و جهان: