نیوز سیتی!
06 آبان 1402 - 17:08

توصیه‌های امام جمعه کهگیلویه به فرماندار جدید

امام جمعه کهگیلویه توصیه‌های مهم مدیریتی به فرماندار جدید این شهرستان را بیان کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در آین تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید این شهرستان در ابتدای عرایض خود بخشی از سفارشات امام علی(ع) به مالک اشتر را یادآور شد و اظهار کرد: تدبیر در مدیریت، بلند همت بودن، قاطعیت، شجاعت، تواضع و فروتنی نسبت به رعیت، دوری از چاپلوسان و علم و دانش را سرلوحه کار خود قرار دادن به عنوان بخشی از سفارشات آن امام همام به مالک اشتر بوده است.

امام جمعه کهگیلویه تلاش‌های سید عبدالعزیز موسوی در همه حوزه‌ها را ستودنی خواند و برای سید حمزه محقق‌زاده در مسئولیت جدید آرزوی توفیق کرد.

وی با بیان این‌که ما عشایر هستیم و جمهوری اسلامی به ما آبرو و عزت داد گفت: امروز علی‌رغم همه تلاش‌های استکبار، اما نمی‌تواند جبهه مقاومت را شکست دهد و این جایگاه‌ها متعلق به شهدا هستند.

وی در ادامه صحبت‌های خود با بیان این‌که فرماندار جدید شهرستان فردی با تجربه در عرصه‌های مدیریتی بوده و تجربه کافی از باب مدیریت دارند در توصیه‌های به او گفت: تا زمانی تکلیف پروژه‌های شهرستان مشخص نشوند اجازه تعریف پروژه جدید ندهید.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر افزود: مردم از وعده‌های بی‌عمل خسته‌‌اند، تلاش کنید مدیران اعتماد مردم به دولت را بیشتر کنند.

امام جمعه کهگیلویه ادامه داد: افراد متملق و چاپلوس و میرزا بنویس‌ها را از خودتان دور کنید، آفت کار برای مسؤولان میرزابنویس‌ها هستند.

وی بیان کرد: مشورت‌پذیر باشید از انسان‌های عاقل و خیرخواه مشورت بگیرید.

حجت‌الاسلام وحدانی اما در توصیه‌ای خاص به فرماندار جدید که در جایگاه سابق خود کسوت نظامی بودن را عهده‌دار بود تأکید کرد: شما پاسدار هستید، پاسداری با هیچ جایگاهی عوض نخواهد شد، حتما در اتاق فرماندار، لباس پاسداری خود را بگذارید که روزانه حواستان باشد پاسدار باشید و پاسداری ارزش و افتخار جهان اسلام و دنیای آزادگان است.

وی خاطرنشان کرد: همه مدیران و ائمه جمعه شما را در مسیری که هستید کمک خواهند کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1553266

مهمترین اخبار ایران و جهان: