نیوز سیتی!
26 اردیبهشت 1402 - 14:26

دولت و مجلس به اهمیت دشت قزوین در برقراری امنیت غذایی کشور توجه ویژه داشته باشند

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: مطابق منویات مقام معظم رهبری دشت قزوین از اهمیت بالایی در برقراری امنیت غذایی کشور برخوردار است و امیدواریم در این حوزه مسئولین با جدیت پیگیر مسائل مرتبط با این موضوع باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوئین زهرا، جلسه شورای اداری شهرستان بوئین زهرا با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین، نمایندگان استان در مجلس شورای و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی ظهر امروز در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

لطف اله سیاهکلی نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در این جلسه اظهار کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مردم صاحبان اصلی کشور هستند و مسئولین باید پاسخگو مردم باشند.

وی مشکل اصلی استان را آب دانست و اذعان کرد: حق آبه سد طالقان حق مسلم مردم استان قزوین است و مسئولین اجرایی و خدمات رسان باید نسبت به این موضوع اهتمام ویژه ای داشته باشند.

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مطابق منویات مقام معظم رهبری دشت قزوین از اهمیت بالایی در برقراری امنیت غذایی کشور برخوردار است و امیدواریم در این حوزه مسئولین با جدیت پیگیر مسائل مرتبط با این موضوع باشند.

سیاهکلی در پایان تاکید کرد: با توجه به دستورات مقام معظم رهبری تمام تلاشمان را در راستای ریل گذاری قوانین در جهت رشد و توسعه زیرساخت های استان قزوین و در کلان آن کشور خواهیم کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1216066

مهمترین اخبار ایران و جهان: