نیوز سیتی!
30 اردیبهشت 1402 - 17:09

کشف بیش از ۵۵ هزار لیتر سوخت در جنوب پایتخت

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۵۵ هزار لیترسوخت خارج از شبکه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کارآگاه هدایت بهرامی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مأمورین این پلیس موفق به کشف کارگاه تغلیظ سوخت خارج از شبکه در محدوده خیابان رجایی شدند.

وی عنوان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری فرآورده نفتی در یک باب گاراژ در آدرس خیابان شهید رجایی، نرسیده به آزادگان دپو که بدو ورود مشاهده گردید چند دستگاه خودرو حمل سوخت در حال تخلیه سوخت خارج از شبکه داخل مخازن می‌باشد که در نهایت فرآورده نفتی مکشوفه به مقدار ۵۵۷۰۰ لیتر گازوئیل به انبار نفت شهر ری منتقل شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ افزود: در تحقیقات صورت گرفته مالکین شناسایی و طی بررسی اسناد ارائه شده مغایرت کالاها احراز، پرونده قضائی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش سوخت کشف شده را بیش از ۱۵ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: با این شیوه و شگرد قاچاقچیان حرفه‌ای سوخت قاچاق را تغلیظ وتبدیل به روغن موتور و… می‌کنند. با توجه به اینکه مبارزه با قاچاق کالا موجب رونق تولید وکاهش بیکاری می‌شود و از اهم وظایف این پلیس است از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1225322

مهمترین اخبار ایران و جهان: