نیوز سیتی!
30 اردیبهشت 1402 - 15:52

بهره گیری از فناوری های نوین سبب اعتلای روابط عمومی‌ها می شود

گرگان- استاندار گلستان گفت: بهره گیری روابط عمومی ها از فناوری های نوین زمینه ساز اعتلا و پیشرفت آنها خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌محمد زنگانه بعدازظهر شنبه در همایش روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان گلستان اظهار کرد: فعالیت‌ها و اقدامات واحدهای روابط عمومی در دستگاه‌های اجرایی مصداق بارز جهاد تبیین و بیانگر تلاش‌ها و اهتمام مسئولان برای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به مردم است.

استاندار گلستان افزود: یکی از موضوعاتی که باید به طور ویژه مد نظر واحدهای روابط عمومی در تمامی دستگاه‌های اجرایی باشد توجه به بهره گیری از فناوری‌های نوین برای بیان خدمات است.

وی گفت: بکارگیری از تکنولوژی نوین موجب اعتلا، پیشرفت و افزایش راندمان واحدهای روابط عمومی می‌شود.

زنگانه گفت: باید با همدلی، اتحاد و انسجام چشم‌انداز توسعه استان را در ذهن، فکر، روح و روان آحاد مردم، مدیران، کارشناسان و سایر نیروهای دستگاه‌های مختلف را با هم محقق کنیم.

استاندار گلستان بیان کرد: روابط عمومی‌ها ضمن گسترش اسناد بخشی مرتبط با دستگاه خود در انعکاس اسناد توسعه‌ای دیگر بخش‌های استان تلاش کنند

گفتنی است در این همایش از مدیران دستگاه‌های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، راه و شهرسازی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرودگاه گلستان به همراه مدیران و مسؤولان روابط عمومی آنها به عنوان برگزیدگان جشنواره روابط عمومی‌های گلستان که حائز رتبه برتر شدند، تقدیر شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1225066

مهمترین اخبار ایران و جهان: