نیوز سیتی!
20 خرداد 1402 - 20:02

گردشگری کشاورزی و آبی از اولویت‌های گردشگری استان اردبیل است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: گردشگری کشاورزی و آبی از اولویت‌های گردشگری استان اردبیل است که گردشگری شیلاتی نیز یکی از شاخه‌های مهم آن به شمار می‌رود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسن محمدی ادیب عصر امروز در دیدار با مدیرکل شیلات استان اردبیل اظهار کرد: گردشگری کشاورزی و آبی از ظرفیت‌های ویژه گردشگری استان اردبیل هستند که گردشگری شیلاتی نیز یکی از شاخه‌های مهم این نوع گردشگری به شمار می‌رود.

وی افزود: اداره کل میراث‌فرهنگی استان آماده همکاری با اداره کل شیلات در راستای ترویج گردشگری شیلاتی و معرفی ظرفیت‌های آبزی‌پروری و سایر جاذبه‌های مرتبط با این حوزه است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل بیان کرد: امروزه گردشگران به دنبال تجربه فضاهای بومی و طبیعی هستند که استان اردبیل با مواهب خدادادی موجود در این زمینه ظرفیت‌های ویژه‌ای دارد و مجموعه‌های پرورش آبزیان در کنار مزارع کشاورزی از اهمیت خاصی برای رونق گردشگری برخوردار هستند.

محمدی ادیب گفت: برگزاری جشنواره‌های موضوعی یکی از راه‌های معرفی ظرفیت‌ها است که پیشنهاد می‌کنیم اداره کل شیلات با همکاری اداره کل میراث‌فرهنگی جشنواره‌هایی را برای معرفی ظرفیت‌های شیلاتی استان برگزار کنند و همچنین برای صدور مجوزها و تعریف مجموعه‌هایی برای این نوع گردشگری نیز اقدام خواهیم کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1275922

مهمترین اخبار ایران و جهان: