نیوز سیتی!
31 اردیبهشت 1402 - 18:54

لرستان سالهاست در جدول بیکاری و تورم کشور یا اول و یا دوم است

خرم‌آباد- نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: لرستان سالهاست در جدول بیکاری و تورم کشور یا اول و یا دوم است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی امروز یکشنبه در مراسم افتتاح واحد بخار نیروگاه سیکل ترکیبی خرم آباد در سخنانی با بیان اینکه امروز برق برای جامعه ما مانند نفس است و در استقلال اقتصادی نقش مهمی دارد، اظهار داشت: بنیاد مستضعفان اقدامات و خدمات کم نظیری در عرصه‌های مختلف کشور انجام داده است.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت جوانان متخصص از سوی این نهاد و همچنین پیشرفت‌های ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف، عنوان کرد: لرستان به جهت اشتغال مشکلش حل شود، هنوز وعده رئیس جمهور در این رابطه محقق نشده و لرستان در این حوزه ویژه دیده نشده است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره اقدامات وسیع و تأثیرگذار بنیاد مستضعفان در حوزه‌های مختلف عمرانی، آبرسانی، مسکن، تجهیز و احداث بیمارستان‌ها و … بیان داشت: انتظار هست که مشابه این اقدامات نیز در لرستان مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام شاهرخی با تاکید بر اینکه لرستان سال‌های سال است که در بیکاری و تورم یا اول و یا دوم این است و این امر مردم را رنج می‌دهد، گفت: این در حالیست که این استان دارای ظرفیت‌های فراوانی است که می‌توانند توسعه و ارتقا پیدا کنند.

وی با اشاره ظرفیت‌های حوزه کشاورزی و باغی در لرستان و لزوم ایجاد صنایع تبدیلی در این حوزه، گفت: اقدامات بنیاد مستضعفان در لرستان جای تقدیر دارد و می‌طلبد که این اقدامات در لرستان ارتقا و توسعه یابد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، تاکید کرد: خدمات جمهوری اسلامی ایران، خدماتی کم نظیر است و امیدواریم که در لرستان نیز شاهد افزایش این خدمات باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1228522

مهمترین اخبار ایران و جهان: