نیوز سیتی!
17 خرداد 1402 - 08:40

ارائه ۹۶۰۰ خدمت به مددجویان سمنانی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان گفت: مددجویان این نهاد در دهه کرامت از بیش از ۹ هزار ۶۰۰ خدمت حمایتی بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدحسین ذوالفقاری، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان اظهار کرد: در دهه کرامت، ۱۹۵ تخته فرش توسط خیری گران‌قدر به ارزش ۲ میلیارد و ۶۰ میلیون تومان بین جامعه هدف توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: در ایام دهه کرامت در سراسر استان سمنان، ۲ میلیارد تومان هزینه اجاره خانه به نیازمندان پرداخت‌ شد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه در روزهای دهه کرامت همچنین ۶۹ کمک‌هزینه ازدواج (هدیه به پسران در شرف ازدواج) نیز در استان پرداخت‌ شده است، گفت: برگزاری اردوی مادران و دختران با حضور ۶۰۰ نفر از دیگر برنامه‌های دهه کرامت بود.

ذوالفقاری بابیان اینکه توزیع ۲۰ هزار بسته ماکارونی بین نیازمندان به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان از دیگر برنامه‌های کمیته امداد در ایام دهه کرامت در سال جاری بود، گفت: ۵۵ دستگاه ماشین لباس‌شویی بین بیماران صعب‌العلاج و ۹۲ دستگاه یخچال توزیع شد.

وی با بیان اینکه تأمین هزینه ۶ هزار نسخه درمانی بااعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان یکی دیگر از اقداماتی بود که در ایام دهه کرامت با کمک خیران و مردم نیک‌اندیش استان صورت گرفت، اظهار کرد: چهار هزار و ۵۰۰ مورد از این نسخه‌ها به بیماران صعب‌العلاج اختصاص یافت.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به افتتاح نخستین مرکز نیکوکاری جهادی نفس با فعالیت در سه مقوله شناسایی مادران در معرض تصمیم به سقط، ارائه مشاوره با بهره‌گیری از متخصصان (درمانی و بهداشتی)، فرهنگ‌سازی و حمایت از خانواده‌ها گروه هدف در دهه مبارکه کرامت تصریح کرد: در این دهه، از حامیان فرهنگی طرح اکرام ایتام استان سمنان تجلیل شد.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1267366

مهمترین اخبار ایران و جهان: