نیوز سیتی!
09 خرداد 1402 - 10:25

قیمت مرغ در استان سمنان ۷۳ هزار تومان است

سمنان- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه قیمت مصوب مرغ گرم در این استان ۷۳ هزار تومان است، گفت: هیچ واحد توزیعی حق ندارد بیش از این قیمت، مرغ را عرضه کند.

محمد رضا قاسمی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه ستاد تنظیم بازار برای عدم افزایش قیمت مرغ تمهیداتی اندیشیده که یکی از آنها مصوب کردن قیمت ۷۳ هزار تومانی برای هر کیلوگرم است، ابراز کرد: فروشگاه‌های زنجیره‌ای مکان‌های عرضه اقلام پروتئینی و… ملزم به رعایت این قیمت هستند.

وی با بیان اینکه نظارت بر واحدهای عرضه مرغ و پروتئین در سراسر استان سمنان تشدید شده است، افزود: بازرسان تلاش دارند که مصوبات ستاد تنظیم بازار استان سمنان به صورت درست اجرایی شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه اصناف و واحدهای توزیع ملزم به رعایت قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار هستند، گفت: هیچ واحدی حق ندارد بیش از قیمت مصوب، مرغ را به مردم بفروشد.

قاسمی با بیان اینکه برای نظارت بیشتر نیاز است که مردم هم موارد تخلفات را اعلام تا با بانیان آن برخورد شود، ابراز کرد: علاوه بر سامانه ۱۲۴ مرتبط با اعلام تخلفات سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۱۳۶ نیز آماده دریافت شکایت‌های مردم برای رسیدگی به تخلفات در عرضه مرغ است.

وی با بیان اینکه در زمینه تولید مرغ در استان سمنان مشکل خاصی وجود ندارد و حتی بیشتر تولید این استان به استان‌های دیگری مانند تهران ارسال می‌شود، افزود: مردم به ما در نظارت بر بازار کمک کنند.

به گزارش مهر، جهاد کشاورزی سمنان در بستر فضای مجازی نیز سامانه keshavarziran را برای دریافت تصاویر و فیلم‌های مردم استان از تخلفات اصناف عرضه کننده مرغ اعلام کرده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1248622

مهمترین اخبار ایران و جهان: