نیوز سیتی!
13 خرداد 1402 - 17:55

پرسش‌های اقتصادی نماینده رهبری از محسن رضایی

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان از محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس‌جمهور پرسش‌هایی را در حوزه اقتصادی مطرح کرد که در جای خود قابل‌تأمل است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان ظهر امروز در دیدار با محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس‌جمهور با گرامیداشت یاد و نام بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران و شهدای گلگون‌کفن انقلاب اسلامی، به نام‌گذاری سال جدید به‌عنوان «مهار تورم، رشد تولید» از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی سال‌هاست توجه ویژه‌ای به موضوع اقتصاد و تولید دارند که این امر در انتخاب شعارهای سال مشهود است.

وی با بیان اینکه اقتصاد در حال حاضر مهم‌ترین مسأله کشور است، خطاب به معاون اقتصادی رئیس‌جمهور گفت: با توجه به جایگاه جنابعالی و سابقه شما در طرح مسائل اقتصادی در ادوار مختلف، این سؤال مطرح است که با توجه به شرایط فعلی اقتصاد و تضعیف بنگاه‌های اقتصادی کوچک، نتیجه حاکمیت اقتصاد سرمایه‌داری در کشور در سال‌های گذشته چه بوده است؟

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان تصریح کرد: امروز این سؤال در ذهن مردم شکل گرفته است که با گذشت بیش از چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی چه راهکاری برای برون‌رفت از مشکلات کنونی اقتصادی به‌ویژه در مهار تورم و رشد اقتصادی اتخاذ شده است؟

مطیعی ادامه داد: در شرایط فعلی این سؤال مطرح است که آیا برنامه مشخصی برای دستیابی به راه‌حل مسائل اقتصادی در کشور پیش‌بینی شده است تا مردم نتایج آن را در زندگی خود احساس کنند؟

وی با بیان اینکه تلاش‌های شبانه‌روزی دولت در بخش‌های مختلف باید به نتیجه و خروجی مشخص برای مردم بینجامد، گفت: مردم انتظار دارند مشکلات اقتصادی کنونی هرچه سریع‌تر کاهش یابد و دغدغه‌های آنها در این دولت رفع شود.

مطیعی با اشاره به بحران آب در استان سمنان اظهار کرد: مردم شهرهای مختلف استان این روزها حتی برای تأمین آب شرب و نه صنعت و کشاورزی با مشکلات فراوانی مواجه هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان خاطرنشان کرد: مسأله آب در استان سمنان به مهم‌ترین مشکل مردم استان تبدیل شده که امیدواریم در جریان سفر امروز شما به استان شاهد اتخاذ تدابیری برای رفع این مشکل باشیم.

پایان پیام/74001/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1259522

مهمترین اخبار ایران و جهان: