نیوز سیتی!
17 اردیبهشت 1402 - 19:35

توسعه و تجهیز زیرساخت‌های ورزشی در البرز ضروری است

کرج- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز بر لزوم توسعه و تجهیز زیرساخت‌های ورزشی در استان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی ولی پوری بعد از ظهر یکشنبه در آئین افتتاح کلینیک پزشکی ورزشی استان که با حضور نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز، آذرسینا رئیس هیئت پزشکی ورزشی البرز، فروغی مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولان استان در مجموعه ورزشی شریعتی کرج برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار اظهار داشت: ورزشکاران و ورزش دوستان در فعالیت‌های خود به رفتار، کردار، روش و منش امام علی (ع) تأسی می‌جویند.

وی البرز را استانی مستعد در حوزه ورزش عنوان کرد و با اشاره به حضور ورزشکاران بسیار از قومیت‌های مختلف خاطر نشان کرد: مردم این استان اعم از بومی و غیربومی، به ورزش، نشاط و شادابی علاقه مند هستند و به طور کلی ماهیت ورزش، اعم از همگانی، پهلوانی و قهرمانی، ایجاد نشاط، شادابی و پویایی است.

ولی پوری یادآر شد: توسعه زیرساخت‌های حوزه ورزش و تجهیز و تقویت مراکز و کلینیک‌های ورزشی، امری ضروری محسوب می‌شود که همه ما باید با هم افزایی در این راستا گام برداریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با تاکید بر لزوم حرفه‌ای و تخصصی کردن حوزه ورزش به ویژه در زمینه زیر ساختها، تصریح کرد: همه ما باید با هم افزایی در این راستا گام برداریم تا بتوانیم اتفاقات مثبتی را در حوزه پر مخاطب ورزش رقم بزنیم.

گفتنی است کلینیک تخصصی پزشکی ورزشی استان البرز که یکی از مجهزترین کلینیک‌های کشور است از این پس به ورزشکاران در زمینه‌های مختلف؛ ارتوپدی، قلب، مغز و اعصاب، تخصصی زانو، تغذیه، روانشناسی ورزشی، فیزیوتراپی، حرکات اصلاحی و داروخانه ارائه می‌کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1195222

مهمترین اخبار ایران و جهان: