نیوز سیتی!
03 خرداد 1402 - 15:12

تغییر نظام آموزشی با اجرای برنامه تحولی محقق می‌شود

مشهد ـ معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه نقطه هدف گذاری باید ارتقا کیفی باشد، گفت: تغییر نظام آموزشی با اجرای برنامه تحولی محقق می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، معصومه نجفی پازوکی صبح چهارشنبه در نشست تخصصی معاونین آموزش ابتدایی استان‌های سراسر کشور با عنوان «شمیم اجابت ۲» در مشهد اظهار کرد: اگر می‌خواهیم در راستای صحبت‌های رهبر معظم انقلاب که می‌فرمایند مدارس دولتی باید کیفیت شود، عمل کنیم باید برنامه ریزی درست برای توسعه کمی و کیفی فضای آموزشی داشته باشیم.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: بعد از مشاوره و طراحی، به نقشه‌ای رسیدم که این نقشه در دفتر دبستان و عشایر کامل شده است، اما مصوب و نهایی نشده است.

وی خاطر نشان کرد: برای اجرای برنامه کشوری باید همه پای کار باشند و آن زمان بهره وری اتفاق می‌افتد؛ اجرای فرمایش رهبری در گرو این هم افزایی و همدلی است.

نجفی پازوکی با طرح این پرسش که آیا اقدامات ما خروجی ملموسی را در مدرسه ایجاد کرده است، افزود: علی رغم تلاش‌های شبانه روز اما نتیجه رضایت بخش نبوده است و این مهم را باید مد نظر داشت که برای تغییر نظام آموزش باید برنامه تحولی اجرا شود.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با خاطر نشان کردن اینکه نقطه هدف گذاری باید ارتقا کیفی باشد، افزود: باید از طرح‌های صورت گرفته و تجربه‌های قبلی درس بگیریم و تعداد برنامه‌ها را محدود کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1235666

مهمترین اخبار ایران و جهان: