نیوز سیتی!
19 خرداد 1402 - 12:22

پیشرفت‌های پزشکی کشور بعد از انقلاب قابل توجه و چشمگیر است

کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اهمیت کار پزشکان و کادر درمان، گفت: پیشرفت‌های پزشکی کشور بعد از انقلاب قابل توجه و چشمگیر است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما صبح جمعه در دیدار با رئیس سازمان نظام پزشکی کشور و اعضای مجمع عمومی سازمان و اعضای هیئت مدیره نظام پزشکی بر اهمیت تکریم جامعه پزشکان و پرستاران تأکید کرد.

وی افزود: امیدوارم همه ما در انجام وظیفه خود ثابت قدم باشیم و هر جایی سلامت و صداقت باشد، موفقیت و پیشرفت حادث می‌شود و امروز نام پزشکان قرین سلامت و صداقت است.

امام جمعه کرمانشاه با تجلیل از خدمات جامعه پزشکان، تصریح کرد: جامعه پزشکان از دیرباز مورد وثوق جامعه بوده‌اند و اهمیت پزشکی آنقدر بالا است که کتاب ارزشمند قانون بوعلی سینا در حوزه‌های علمیه تدریس می‌شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه بیان کرد: پزشکان در دوران دفاع مقدس خیلی خدمت کردند و دِین خود را به جامعه ادا کردند، همین طور در مقابله با ویروس کرونا پزشکان و جامعه پرستاران سنگ تمام گذاشتند.

وی با مهم دانستن الطاف پزشکان نسبت به بیماران، گفت: پزشکان محترم باید در کنار مردم باشند همانگونه که تا به حال بوده‌اند لذا باید بدانیم بهداشت و درمان از مواردی است که نشان پیشرفت جامعه است و در حقیقت پزشکان رکن رکین جامعه هستند.

علما خاطر نشان کرد: از برکت انقلاب، امروز خدمات پزشکی صادر می‌کنیم، دانشجوی پزشکی خارجی تربیت می‌کنیم حال آنکه در گذشته از کشورهای دیگر پزشک وارد می‌کردیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1272622

مهمترین اخبار ایران و جهان: