نیوز سیتی!
30 دی 1402 - 15:10

کشف ۵ هزار بلبرینگ تقلبی

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از کشف ۵ هزار بلبرینگ تقلبی و پلمب کارگاه متخلف خبر داد.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، رئیس پلیس آگاهی پایتخت سردار علی ولی‌پورگودرزی از کشف 5 هزار و 408 عدد بلبریگ تقلبی و دستگیری 2 متهم خبر داد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: آبان ماه سال جاری خبری مبنی بر بسته بندی بلبرینگ های تقلبی با برندهای معتبر از سوی اتحادیه لوازم و قطعات خودرو به اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران دریافت شد.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست با استفاده از روش های میدانی و اطلاعاتی محل تولید قطعات تقلبی را در مرکز تهران شناسایی کردند که مشخص شد مالک کارگاهی با همکاری همدستش ضمن جمع آوری بلبرینگ های متفرقه با تغییر مشخصات آن، بلبرینگ‌های تقلبی را به عنوان بلبرینگ شرکت های معتبر به بازار عرضه می‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: پس از هماهنگی قضائی به همراه نماینده اتحادیه لوازم و قطعات خودرو از محل مذکور بازدید و تعداد 5 هزار و 408 عدد بلبریک تقلبی مربوط به خودروهای سبک و سنگین به همراه 2 هزار لیبل و هولوگرام و سایر تجهیزات کارگاهی کشف شد.

سردار ولیپور گودرزی اشاره کرد: با دستور قضائی کارگاه مذکور پلمب و هر 2 متهم دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی در پی‌جویی های انتظامی به جرم ارتکابی اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه کارشناس ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 25 میلیارد ریال برآورد کردند، افزود: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی برای کشف جزئیات پرونده در اختیار پلیس آگاهی تهران قرار دارند.

پایان پیام/

 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1643622

مهمترین اخبار ایران و جهان: