نیوز سیتی!
29 دی 1402 - 14:30

پنجشنبه‌های والیبالی سی‌سخت+فیلم

پنجشنبه‌های والیبالی شهر سی سخت با استقبال پرشور جوانان ورزشکار، میانسالان و ورزشکاران پیشکسوت همراه شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سی سخت، پنجشنبه‌های والیبالی شهر سی سخت با استقبال پرشور جوانان ورزشکار، میانسالان و ورزشکاران پیشکسوت همراه شده است. 

مهدی جانی پور رئیس هیات والیبال شهرستان دنا در گفت و گو با فارس گفت: در اوایل تابستان امسال مسئولیت هیات والیبال شهرستان دنا را برعهده گرفتم که به محض شروع نوجوانان و جوانان زیادی گرایش به این رشته پبدا کردند و ما هم با استقبال باز آنها را پذیرفتیم و الان شاهد شکوفا شدن این رشته ورزشی در شهرستان هستیم. 

جانی پور اظهار داشت: پس از استقبال خوب و پرشور نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از این رشته تمرینات خود را ادامه دادیم، کلاس های آموزشی مختلفی برگزار کردیم و هم اکنون هم مرتب تمرین می کنیم که خودمان رابرای مسابقات پیش رو در استان آماده کنیم. 

رئیس هیات والیبال دنا گفت: پس از اینکه متوجه علاقه فراوان مردم به این رشته ورزشی شدیم تصمیم گرفتیم پنجشنبه های والیبالی را در شهر سی سخت برگزار کنیم و هر شب با دعوت از یکی از تیم های شهرستانی و استانی به سی سخت شور و هیجان خاصی به این رشته ورزشی دهیم که خوشبختانه تا به امروز با استقبال گسترده ای همراه شده است. 

وی عنوان کرد: از مسئولین به خصوص مسئولین ورزشی خواهش می کنم که بیشتر به این جوانان بها دهند،آنها را حمایت کنند چرا که استعدادهای نهفته بسیاری در این شهر و شهرستان وجود دارند که باید شکوفا شوند و مورد حمایت قرار گیرند.  

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1642666

مهمترین اخبار ایران و جهان: