نیوز سیتی!
06 بهمن 1402 - 13:09

لزوم برگزاری نشست های تبیینی برای جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان در ایرانشهر

سرپرست فرمانداری ویژه ایرانشهر گفت: در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر و همچنین انتخابات پیش رو، برگزاری نشست های تبیینی برای جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان شهرستان یک ضرورت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، مهرداد جهاندیده در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ایرانشهر اظهار کرد: آموزش و پرورش، نقش بنیادین در آینده و زیرساخت کشور دارد و باید جایگاه ویژه ای برای تسهیل در امور جاری آن قائل بود.

وی به برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان در این شهرستان اشاره کرد و افزود: همه ظرفیت ایرانشهر برای هرچه بهتر برگزار کردن امتحانات نهایی در اختیار آموزش و پرورش قرار دارد.

سرپرست فرمانداری ویژه ایرانشهر خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش از مهم ترین نهادهایی است که رسالت خطیر تربیت نسل آینده را برعهده دارد، بنابراین باید در این حوزه از همه ظرفیت ها بویژه مشارکت خانواده ها و خیرین استفاده کرد.

جهاندیده افزود: در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر و همچنین انتخابات پیش رو، برگزاری نشست های تبیینی برای جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان شهرستان یک ضرورت است.

این مسئول گفت: ارکان اجرایی ایرانشهر مسئولیت دارند تا شرایط برای برگزاری انتخابات امن و سالم را فراهم سازند.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1649822

مهمترین اخبار ایران و جهان: