نیوز سیتی!
12 دی 1402 - 10:40

برکت «حاج قاسم» برای زندانیان زن خراسان جنوبی+ فیلم

رئیس کل دادگستری خراسان‌جنوبی گفت: به برکت حاج قاسم یک هفته مرخصی به همه زندانیان زن اعطاء می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، شب گذشته با حضور رئیس کل دادگستری، دادستان مرکز استان، رئیس بسبج حقوقدانان، مسوول بسیج جامعه زن سپاه پاسداران ، معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های خراسان جنوبی و روسای ستادی مراسم جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) در اندرزگاه زنان بیرجند برگزار شد.

 

 

حجت الاسلام علی موحدی راد، رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی در این مراسم اظهارداشت: این جشن به واسطه دو مناسبت مهم یکی سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و دیگر ولادت باسعات حضرت فاطمه زهرا (س) روز نکوداشت مقام مادر و روز زن برگزار شد.

وی ادامه داد: در این مراسم ضمن شنیدن خواسته های مددکاران و زندانیان زن به طور حتم یکسری خواسته های آن را با برگزاری جلسه با همکاران پی گیری می کنیم.

همچنین به برکت حاج قاسم یک هفته مرخصی به همه زندانیان زن اعطاء می شود.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی اضافه کرد: علاوه براین زندانیانی که در زمینه هزینه پابند با مشکل مالی مواجه هستند قرار شد بسیج حقوقدانان این هزینه را تامین کند.

همچنین ۱۰۰ بسته معیشتی و حمایتی به زندانیان داده شد.

به گفته وی همچنین زندانیانی که به هر دلیل دچار غیبت شدند و نمی توانند از مرخصی هم استفاده کنندبه وجود برکت حاج قاسم سلیمانی می توانند از ارفاغات قانونی در این زمینه استفاده کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1623866

مهمترین اخبار ایران و جهان: