نیوز سیتی!
12 دی 1402 - 13:11

اتصال نزدیک به 2 هزار مددجو به پروژه‌های نهضت ملی مسکن قم

سرپرست برنامه ریزی و اقتصاد مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: در مجموع هزار و 818 مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی در پروژه های مختلف نهضت ملی مسکن قم تخصیص پروژه شده اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سید محمدصادق سیدی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: یکی از اهداف طرح نهضت ملی مسکن، خانه دار کردن اقشار آسیب پذیر و مددجویان تحت پوشش دستگاه های حمایتی است که این اداره کل در راستای اجرای این سیاست، آنان را در سایت های مختلف نهضت ملی مسکن تخصیص پروژه داده است.

وی افزود: حدود 9400 مددجوی بهزیستی و کمیته امداد در سامانه اقدام به ثبت نام کرده اند که دو هزار و 882 متقاضی تایید و حائز شرایط شناخته شده اند و پرونده بیش از 200 مددجوی دیگر در دست بررسی و پالایش است.

سیدی گفت: در مجموع  هزار و 818 مددجوی حائز شرایط در سایت های مختلف نهضت ملی مسکن تخصیص شده و به پروژه ها متصل شده اند.

وی اعلام کرد: در سایت 560 هکتاری پردیسان حدود 940 مددجو، در سایت های که بنیاد مسکن اجرای پروژه ها را بر عهده دارد مانند 22 و 17 هکتاری و طایقان بیش از  750 مددجو تخصیص شده اند.

سیدی اظهار کرد: 40 متقاضی تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد به سایت 27 هکتاری (روبرو دانشگاه آزاد پردیسان) معرفی و متصل شده اند.

سرپرست اداره برنامه ریزی و اقتصاد مسکن با بیان این که روند اتصال سایر متقاضیان مسکن که تحت پوشش دستگاه های حمایتی هستند ادامه دار خواهد بود، افزود: تاکنون بالغ بر 80 متقاضی در سایت های پرنیان و قنوات تخصیص پروژه شده اند که با توجه به ظرفیت موجود این دو سایت طی چند ماه آتی تعداد قابل توجه از مددجویان حائز شرایط به این دو سایت معرفی خواهند شد.

سیدی در پایان با اشاره به وجود ظرفیت کمک های مالی دستگاه های حمایتی به اقشار هدف خاطر نشان کرد: در کنار حمایت های دستگاه هایی نظیر بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) از مددجویان خود، دولت برای تامین آورده اقشار هدف تمهیداتی اندیشیده است که به محض ابلاغ به استان اجرایی خواهد شد.

پایان پیام/ 78041

منبع: فارس
شناسه خبر: 1624122

مهمترین اخبار ایران و جهان: