نیوز سیتی!
12 دی 1402 - 15:14

رامهرمز میزبان لاله بی‌نشان می‌شود

همزمان با سالروز شهادت سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمان و همرزمانش پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام میهمان شهر رامهرمز می‌شود.

به گزارش خبرگزار فارس از رامهرمز، همزمان با سالروز شهادت سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمان و همرزمانش پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام میهمان شهر رامهرمز دیار سردار شهید محمدرضا پورکیان می‌شود.

این شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس میهمان چهارمین سالگرد شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش در رامهرمز می‌شود که اهالی دیار شهید جاویدالاثر عبدالحسین(بهروز) گندمی و سرباز شهید عباس نجاتی این لاله زهرایی را در آغوش می‌گیرند.

آیین بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش در رامهرمز روز سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1420 بعد از نماز مغرب و عشا آغاز می‌شود که اقشار مختلف مردم در این محفل حضور می‌یابند.

این برنامه معنوی در مسجد امام حسن مجتبی(ع) رامهرمز واقع در میدان شهید ادهم برگزار می‌شود که جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و بسیجیان سلحشور در این آیین شرکت می‌کنند.

سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان آیین بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش در جمع مردم رامهرمز سخنرانی می‌کند.

در این محفل نورانی همچنین یاد و خاطره 36 شهید گلگون کفن مسجد امام حسن مجتبی(ع) رامهرمز از جمله شهید اردوان الهی، شهید علی آذرفر، شهید عدالستار قنواتی‌پور و روحانی شهید سید حسن میرزاده گرامی داشته می‌شود.

همچنین مداح اهل بیت عصمت و طهارت(ع) سید سهیل موسوی نیز در آیین بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در رامهرمز به مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی می‌پردازد.

این شهید گمنام یکی از 14 لاله بی‌نشانی است که همزمان با ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در اهواز تشییع شدند و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در 14 نقطه از استان شهیدپرور خوزستان آرام می‌گیرند.

پایان پیام/72075

منبع: فارس
شناسه خبر: 1624322

مهمترین اخبار ایران و جهان: