نیوز سیتی!
15 بهمن 1402 - 12:53

واکنش زلاتان به شایعه توافق میلان با کونته

مشاور ارشد باشگاه میلان به خبری که اخیراً درباره مذاکره و توافق او با سرمربی سابق تیم‌های فوتبال اینتر و یوونتوس منتشر شده است، واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، طی یک هفته اخیر بیش از یک بار خبرهایی مبنی بر مذاکره زلاتان ابراهیموویچ، مشاور ارشد باشگاه میلان با آنتونیو کونته برای استخدام او به عنوان سرمربی فصل آینده روسونری شنیده شد. میلان استفانو پیولی فصل پرفراز و نشیبی را سپری کرده و نه تنها از کوپا ایتالیا ولیگ قهرمانان اروپا حذف شده، بلکه در سری A نیز آنقدر از دو تیم بالای جدول فاصله گرفته که به نظر نمی‌رسد شانس زیادی برای کسب اسکودتو داشته باشد. همین موضوع دلیل انتشار شایعات فراوانی درباره آینده پیولی و گمانه‌‌زنی راجع به جانشینان او شده است. این موضوع اما به مذاق ایبرا خوش نیامده است.

طبق گزارش نشریات کوریره دلاسرای و گاتزتادلواسپورت ایتالیا؛ ابراهیموویچ از شنیدن این شایعه غافلگیر شده و در جستجوی منبع خبر است؛ چرا که او از سال 2016 هیچ ملاقات یا تماسی با کونته نداشته است. علاوه بر این ستاره سوئدی، همواره بر حمایت خود از آخرین سرمربی دوران بازیگری‌اش تأکید داشته است.

میلانی‌ها شب گذشته با کسب پیروزی 3 بر 2 در خانه فروزینونه فاصله‌شان را با یوونتوس رده دومی موقتاً به 4 امتیاز کاهش دادند.

انتهای پیام/

 

 

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1660122

مهمترین اخبار ایران و جهان: