نیوز سیتی!
15 دی 1402 - 12:18

راه ایثار و شهادت «حاج قاسم» ادامه خواهد یافت

استاد حوزه علمیه سمنان گفت: راه سترگ ایثار و شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همت یاران و فرزندان این مبارز خستگی‌ناپذیر و نیروهای مقاومت اسلامی ادامه خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام رضا طاهریان، کارشناس مسائل سیاسی صبح امروز در مراسمی با حضور کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان، با تسلیت شهادت شماری از هم‌وطنانمان در کرمان و سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: دست جنایتکار دشمنان خدا دیگربار به خون مردم عزیزمان در چهارمین سالگرد مالک اشتر ایران رنگین شد.

وی تصریح کرد: در ایام سالگرد آن سردار شهید، حزن مضاعفی دارالشهدای کرمان و تمام ایران اسلامی‌مان را فراگرفت و چشمان شیفتگان پاسدار ایران را به اشک نشاند.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: بی‌شک چنین حرکت‌های شقاوت‌آمیز و ظالمانه که توسل به توحش دارد، حاکی از زبونی دشمن و ناامیدی از مقابله رودررو با فرزندان غیور ملت است.

طاهریان بیان کرد: این قبیل اقدامات تروریستی گواه جهل مرکب کوردلان و چراغ بیداری خفتگان ناآگاه است تا مسیر حقیقت را بر تشنگان آن روشن سازد.

وی بیان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی عاشق شهادت بود و هر زمان به یاد رفقای شهیدش ازجمله شهیدان والامقام خرازی و حاج احمد کاظمی می‌افتاد، منقلب می‌شد و آرزوی شهادت می‌کرد.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: مقام معظم رهبری در خصوص سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی فرمودند این سردار شهید عزیز را با چشم یک مکتب، یک راه، یک مدرسه درس‌آموز نگاه کنیم، او همه عمر پربرکت خود را به جهاد در راه خدا گذراند و شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه او در همه این سالیان بود.

طاهریان با اشاره به صفات بارز این شهید والامقام گفت: وظیفه‌شناسی یکی از مهم‌ترین خصوصیات بارز حاج قاسم سلیمانی است. ایشان با داشتن خصوصیت وظیفه‌شناسی تا روزهای آخر شهادت همچنان در تحقق آرمان‌های خود با دشمنان اسلام و انقلاب جنگید.

استاد حوزه علمیه سمنان با بیان اینکه افتخار شهید حاج قاسم سلیمانی شهادت به دست شقی‌ترین و نکبت‌بارترین دشمنان جهان اسلام است، اظهار کرد: بدون تردید، راه سترگ ایثار و شهادت توسط یاران و فرزندان این مبارز خستگی‌ناپذیر و سلحشور در نیروهای مقاومت اسلامی ادامه خواهد یافت.

طاهریان گفت: خون این سردار فداکار و هم‌رزمان او درخت تنومند مقاومت اسلامی را آبیاری خواهد کرد و پیروزی قطعی و نهایی اسلام مقابل جبهه کفر و شرک به‌زودی محقق خواهد شد.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی برخاسته از عقلانیت، معنویت و مقاومت است و می‌تواند نسل‌های آینده را در مسیر حق و حقیقت راهنمایی کند.

وی بیان کرد: امروز این مکتب ارزشمند الهام‌بخش افراد زیادی در داخل و خارج از ایران شده است؛ به طوری که دشمنان حتی از زائران و دوستداران وی هراسانند.

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1627322

مهمترین اخبار ایران و جهان: