نیوز سیتی!
19 فروردین 1403 - 21:46

عنایتی: دروازه‌ها در نیم فصل دوم کوچک می‌شود

سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید در نیم فصل دوم به واسطه سختی بازی‌ها دروازه‌ها در لیگ برتر کوچک‌تر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، غلامرضا عنایتی در نشست خبری بعد از بازی پیکان مقابل استقلال خوزستان در هفته بیست و دوم لیگ برتر، اظهار داشت: بابت کنفرانس خبری پیش از مسابقه عذرخواهی می‌کنم، کمی کسالت باعث شد که نتوانم در این نشست حاضر شوم. برای من خبرنگاران همیشه در اولویت هستند چرا که ما مستقیم به هم مرتبط هستیم.

وی افزود: امروز تیم ما و تیم خوب استقلال خوزستان از اهمیت 3 امتیاز این مسابقه آگاه بودیم. شاید از نظر جدولی 3 امتیاز بود اما به لحاظ ارزشی شاید بالای 6 امتیاز یا حتی 9 امتیاز به درد بخور بود. فکر می‌کنم بچه‌های ما نیمه اول را پایاپای شروع کردند اما در نیمه دوم با تغییراتی که ایجاد شد، با صرف فعل خواستن از سمت بچه‌های ما نسبت به نیمه اول، بازی بهتری در نیمه دوم ارائه دادیم. موقعیت‌های متعدد زیادی داشتیم.

سرمربی پیکان ادامه داد:  چون خودم مهاجم هستم،  می‌دانم که از دست دادن این همه موقعیت چه فشاری به تیم مخصوصاً خط دفاعی در دقایق پایانی وارد می‌کند. مخصوصاً خط دفاعی که با استرس زیادی مواجه می‌شود. در نیم فصل دوم به قول معروف دروازه‌ها کوچک‌تر می‌شود و ما باید حواس جمع باشیم.

ادامه دارد...

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1696322

مهمترین اخبار ایران و جهان: