نیوز سیتی!
20 اسفند 1402 - 15:29

پیام همبستگی نبیه بری با قهرمانان گرسنه و تشنهِ غزه در ماه مبارک رمضان

رئیس پارلمان لبنان ضمن تبریک فرا رسیدن ماه رمضان به همه مسلمانان جهان، از همه روزه‌داران خواست تا قبل از هرچیز رنج و گرسنگی و تشنگی مردم غزه را به یاد بیاورند و به یاد آنها باشند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «نبیه بری» رئیس پارلمان لبنان در پیامی فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را به همه مسلمانان جهان و به ویژه مردم لبنان تبریک گفته و اعلام کرد که با فرا رسیدن ماه خیر و برکت خداوند، می‌خواهیم که امسال ماه رمضان را ماه همبستگی با مردم لبنان در روستاهای جنوب و نیز مردم مظلوم غزه قرار دهیم.

وی تاکید کرد که از همه مسلمانان در شرق و غرب می‌خواهیم که قبل از تحمل گرسنگی و تشنگی در ماه رمضان، از جنبه انسانی و ایمانی و اخلاقی، گرسنگی و تشنگی و آوارگی ملت فلسطین در نوار غزه و کرانه باختری و قدس اشغالی را به یاد بیاورند.

نبیه بری در پایان تاکید کرد که بگذارید روزه‌های ما در ماه رمضان امسال برای تقرب به خداوند با حرف و عمل باشد و درد مردم خود را در جنوب لبنان و رنجی که برادرانمان در فلسطین می‌کشند را درک کنیم. در اینجاست که امت اسلامی در ایمان و انسانیت و هویت خود مورد آزمایش قرار می‌گیرند و مشخص می‌شود که آیا اعمالشان پذیرفته می‌شود یا نه.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1684722

مهمترین اخبار ایران و جهان: