نیوز سیتی!
11 بهمن 1402 - 09:38

پایان دوران حضور مانچینی در عربستان پس از خروج جنجالی از زمین؟

خروج زودهنگام سرمربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال عربستان پیش از پنالتی سرنوشت‌ساز بازیکن کره‌جنوبی در مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا بحث‌برانگیز شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال عربستان شب گذشته با شکست برابر کره‌جنوبی در ضربات پنالتی در مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا 2023 شانس قهرمانی را از دست داد. روبرتو مانچینی پیش از ضربه پنالتی آخر کره‌جنوبی زمین بازی را ترک کرد و به سمت رختکن تیمش رفت. این اتفاق بسیار بحث‌برانگیز شد و شائبه‌هایی درباره آینده حرفه‌ای او در تیم ملی فوتبال عربستان ایجاد کرد.

روزنامه دیلی میل در واکنش به این حرکت روبرتو مانچینی نوشت: سرمربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال عربستان طاقت تماشای ضربه تعیین کننده‌ای که کره‌جنوبی را به مرحله یک چهارم نهایی رهنمون می‌کرد، نداشت، به همین دلیل در حالی که ناامیدی در چهره‌اش مشهود بود به سمت تونل منتهی به رختکن رفت.

در مطلب روزنامه آمریکایی سان دیگو تریبیون نیز آمده است: روبرتو مانچینی پس از رها کردن بازیکنانش در ضربات پنالتی سرنوشت‌ساز جام ملت‌های آسیا 2023 هوادارانش را در حیرت فرو برد.

عربستان پس از به ثمر رساندن گل نخست توسط عبدالله ردیف به نظر می‌رسید در مسیر صعود به مرحله یک چهارم نهایی است تا اینکه کره جنوبی در دقیقه نهم وقت‌های تلف شده گل تساوی را زد. از دست رفتن دو ضربه پنالتی عربستان و کاهش شانس این تیم باعث شد مانچینی تصمیم به ترک زمین بگیرد. اگرچه شب غم‌انگیزی برای سعودی‌ها بود، اما رفتار مانچینی بدون شک بسیار مورد بحث خواهد بود.

 سایت CBS اعلام کرد: با وجود رزومه چشمگیر مانچینی، رفتار او در ضربات پنالتی ممکن است تعیین کند که آیا شانس دیگری برای موفقیت در آینده با سبزها خواهد داشت یا خیر.

.

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1655322

مهمترین اخبار ایران و جهان: