نیوز سیتی!
13 بهمن 1402 - 01:11

هشدار احتمال سقوط بهمن و ریزش سنگ در محور کندوان

فرمانده پلیس راه کندوان با هشدار احتمال سقوط بهمن و ریزش سنگ از کف هزارچم تا تونل کندوان، گفت: در صورتی که بارش شدت یابد احتمال انسداد مسیر وجود دارد.

محمد احمدی فرمانده پلیس راه کندوان دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: برابر اعلام هواشناسی موج جدید بارش رحمت الهی برف در راه است و شروع بارش‌ها ازساعت‌های صبحگاهی فردا است.

وی افزود: باتوجه به بارش زمستانی لازم است مسافران و مردم بومی از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند تا دستگاهای امدادی بتوانند خدمت‌رسانی کنند.

فرمانده پلیس راه کندوان بیان کرد: در هفته گذشته یکی از مشکلات در بحث خدمات رسانی حجم بالای تردد خودروها بوده که موجب شد خدمت‌رسانی به کندی پیش رود.

احمدی خاطرنشان کرد: توصیه‌های پلیس راه در مسیر تردد باید  موردتوجه قرار گیرد تا در راه‌ماندگان بتوانند خدمات لازم را از دستگاه‌های امدادی دریافت کنند.

وی با هشدار احتمال سقوط بهمن و ریزش سنگ از کف هزارچم تا تونل کندوان، خاطرنشان کرد: در صورتی که بارش شدت یابد احتمال انسداد مسیر وجود دارد.

فرمانده پلیس راه کندوان گفت: مردم و رانندگان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند ودرصورت ضرورت پیگیر وضعیت آخرین وضعیت جاده‌ها باشند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1657522

مهمترین اخبار ایران و جهان: