نیوز سیتی!
12 بهمن 1402 - 17:53

معاون پارلمانی رئیس جمهور: بیش از 6 هزار واحد تولیدی راکد کشور احیا شده است

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: بیش از شش هزار واحد تولیدی در کشور که به دلیل مشکلات مدیریتی و نقدینگی راکد شده بودند یکی پس از دیگری احیا شده و به چرخه تولید برگشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور در یادواره شهدای روستای خوش‌آباد اردستان، اظهار داشت: شهدا طلایه‌داران جهاد و ایثار هستند که تجلیل از مقام شهدا بسیار دارای اهمیت است که در آیات قرآن نیز بر این امر تاکید می‌شود همچنین امروزه رزمندگان جبهه مقاومت و دیگر مناطق با نام سردار سلیمانی وارد مبارزه و جهاد می‌شوند.

وی افزود: شهدا ارزشمند هستند و برخی از آنان در ابتدا برای مردم ناشناخته هستند بلکه هنگامی که شهید می‌شوند مردم از وجود ارزشمند این شهیدان آگاه می‌شوند و باید با فرهنگ و شیوه زندگی شهدا آشنا شویم چرا که شهیدان به تعلقات دنیوی دل نبسته بودند.

حسینی خاطرنشان کرد‌: در برخی از کشورها حضور در انتخابات الزامی بوده و در صورت عدم شرکت، فرد را جریمه می‌کنند اما در جمهوری اسلامی مردم با اختیار خودشان و انتخاب آگاهانه پای صندوق‌های رای حضور پیدا می‌کنند.

وی بیان کرد: شرکت در انتخابات یک حق و تکلیف است چرا که تقویت نظام اسلامی بر همه واجب بوده و به تعبیر شهید سلیمانی جمهوری اسلامی حرم است و باید مدافع آن بود بنابراین باید در انتخابات مشارکت داشته باشیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور یادآور شد: دولت سیزدهم با تمام توان در حال خدمت به مردم است و بیش از هزار و ۳۲ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۰۵ ‌هزار میلیارد تومان در کشور به بهره‌برداری می‌رسد همچنین کارهای بزرگی در دولت صورت گرفته اما به تعبیر رهبر انقلاب اطلاع‌رسانی آن به خوبی انجام نشده است.

حسینی بیان کرد: دولت سیزدهم از ابتدا به دنبال این بوده که واقعیت‌ها و مشکلات را از نزدیک ببیند و برای برطرف کردن اقدام کند و دائم نیز در حال تلاش و فعالیت است گرچه مشکلات و کاستی‌هایی وجود دارد اما زمینه‌هایی فراهم شده تا مشکلات برطرف شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: بیش از شش هزار واحد تولیدی در کشور که به دلیل مشکلات مدیریتی و نقدینگی راکد شده بودند یکی پس از دیگری احیا شده و به چرخه تولید برگشته‌اند همچنین احیای واحدهای راکد نیز فرصت‌های شغلی بسیاری را ایجاد کرده‌اند.
وی تصریح کرد: دور دوم سفرهای استانی ریاست جمهوری در حال انجام است و مردم شاهد نتایج این سفرها هستند و ۲۵ سفر خارجی توسط رئیس جمهور انجام شده که ۲۲۲ سند تصویب شده و در حال پیگیری است.

پایان پیام/۶۳۱۳۵
 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1657222

مهمترین اخبار ایران و جهان: