نیوز سیتی!
24 بهمن 1402 - 15:52

تعداد نامزدهای انتخابات مجلس در کرمانشاه به ۲۹۴ نفر رسید

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه تعداد افراد تایید صلاحیت شده انتخابات مجلس در استان را ۲۹۴ نفر اعلام کرد و گفت: در استان به ازای کسب هشت کرسی مجلس ۳۷ داوطلب تایید صلاحیت شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی شعبانی رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه امروز، ۲۴ بهمن‌ماه در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه در دوازدهمین دوره انتخابات یک‌هزار و ۶۸ نفر پیش ثبت نام اولیه را انجام دادند اظهار کرد: از این تعداد ۵۶۱ نفر ثبت‌نام خود را تکمیل نمودند که ۱۰۰ نفر آز این افراد (حدود ۱۸ درصد) به دلیل نقص مدارک رد صلاحیت شدند.

وی تعداد افراد تایید صلاحیت شده در استان را ۲۹۴ نفر معادل ۵۳ درصد کل ثبت‌نام کنندگان عنوان کرد و بیان داشت: از این تعداد ۴۴ نفر در حوزه اسلام‌آباد‌ غرب،۲۹ نفر در حوزه سنقر، ۳۰ نفر در حوزه قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب، ۱۹ نفر در حوزه پاوه، جوانرود و روانسر، ۳۱ نفر در حوزه کنگاور، صحنه و هرسین و ۱۴۱ نفر در حوزه شهرستان کرمانشاه تایید صلاحیت شده‌اند.

 رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه تعداد افراد تایید صلاحیت شده در استان به ازای کسب هشت کرسی مجلس را ۳۷ نفر و تعداد داوطلبین تایید صلاحیت شده در کرمانشاه به ازای کسب سه‌کرسی مجلس را ۴۷ نفر اعلام کرد.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1670266

مهمترین اخبار ایران و جهان: