نیوز سیتی!
25 بهمن 1402 - 13:47

بیانی: آقامحمدی به موضوع اختلاف نکونام و خطیر ورود کند/ قلعه‌نویی نیاز به نیمکت و مشاوران قوی دارد

پیشکسوت فوتبال کشورمان از عضو جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال درخواست کرد به اختلاف بین مدیرعامل و سرمربی این تیم ورود کند.

شاهرخ بیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اختلاف دوباره در استقلال بین جواد نکونام و علی خطیر اظهار داشت: قبل از شروع فصل جدید، جلسه‌ای با حضور برخی از پیشکسوتان، علی خطیر و جواد نکونام برگزار شد. در آن مقطع عنوان شد نمی‌توانیم هیچ کاری انجام دهیم و باید اسپانسر گرفته شود و در نیم‌فصل بازیکن بگیریم. در واقع گفته شد سقف بودجه باشگاه پُر است و باید در نیم‌فصل بازیکنانی بروند و نفراتی به‌عنوان جایگزین جذب شوند. خوشبختانه اسپانسرهایی جذب شده و اعلام کردند بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت شده است، ولی طبق صحبت‌های سرمربی استقلال، هنوز مطالبات فصل گذشته بازیکنان پرداخت نشده است و بازیکن زیادی هم جذب نشده‌اند.

 

وی در ادامه افزود: متأسفانه دو بازیکن خوب یعنی کوین یامگا و سعید مهری از استقلال جدا شدند. درست است بازیکنی مثل ماشاریپوف جذب شد، ولی تیم نیاز به بازیکن دارد. نکونام بی‌جهت نمی‌گوید بازیکن بگیریم. تنها راه حل مشکل استقلال ورود آقا‌محمدی، عضو جدید هیئت مدیره باشگاه است. او ریش سفید است و سال‌ها تجربه کار دارد و بهترین زمان است که جلسه‌ای بگذارد و مشکلات را حل کند. اگر نمی‌توانند مشکلات را حل کنند، راهش استعفاست. نمی‌شود که بازی‌ها شروع شود و طرفدار و مربی ناراحت باشند و دوباره تنش‌ها آغاز شود. تنها تیمی که مشکل دارد، استقلال است. سایر باشگاه‌ها نه بدهی ما را دارند و نه گرفتاری‌های دیگر را. ما پیشکسوتان چون عاشق استقلال هستیم ریش سفیدی کرده‌ایم. حسن روشن هم مصاحبه کرده است و گفته که می‌خواهیم تیم سربلند باشد. ما در صدر جدول هستیم و باید تیم قدرتمند‌تر شود.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد تصمیم فدراسیون فوتبال برای ادامه همکاری با امیر قلعه‌نویی برای هدایت تیم ملی فوتبال گفت: امیر مربی باهوش و باسابقه‌ای است. از روز اول گفتیم تیم باید جوان شود، چون میانگین سنی تیم ملی بالاست و باید یکسری نفرات جوان به مسابقات جام ملت‌های آسیا بروند تا در کنار بازیکنان بزرگ تجربه کسب کنند. بازیکنان باتجربه فعلی یک روزی در کنار امثال علی دایی و آندرانیک تیموریان بودند. خداداد عزیزی هم کنار نسل ما حضور داشت.

بیانی خاطر نشان کرد: مهم‌ترین مشکل تیم ملی ساختار دفاعی است و باید با تیم‌های سرعتی بازی می‌کردیم تا عیار دفاع مشخص شود، ولی قلعه‌نویی زمانی نداشت. در حال حاضر قلعه‌نویی زمان دارد و باید نیمکت و مشاورانش را قوی کند. ما مشاوران قوی زیادی داریم. اینجا تیم ملی است و با شرایط باشگاهی تفاوت دارد. ما می‌توانستیم جام قهرمانی را بگیریم، ولی نشد. قلعه‌نویی از این به بعد باید نیمکتش را قوی‌تر کند و اگر قرار به جوانگرایی باشد بهترین فرصت را دارد تا نفرات جوان برای جام جهانی باتجربه شوند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1670722

مهمترین اخبار ایران و جهان: