نیوز سیتی!
26 دی 1402 - 23:39

۲۳ مسجد در آذربایجان‌غربی میزبان دانش‌آموزان معتکف می‌شوند

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: ۲۳ مسجد میزبان دانش آموزان معتکف خواهند بود که مصلی امام خمینی ارومیه برای پسران دانش آموز و مسجد امام رضا در خیابان همافر برای دانش آموزان دختر آماده شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام منصور امامی مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی با تاکید به اینکه در ارومیه مصلی امام خمینی آماده میزبانی از ۱۲۰۰ نفر معتکف خواهد بود، اظهار کرد: علاوه بر مصلی، در ۱۵ مسجد محوری نیز مراسم اعتکاف با ظرفیت ۲۲۷۰ نفر برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ایام اعتکاف مصادف با پنجم تا هفتم بهمن است، تصریح کرد: فراهم بودن تمامی امکانات رفاهی، سخنرانی، جشن و عزاداری، قرائت ادعیه و زیارات مشاوره، گفتمان، محافل انس با قرآن، تفسیر، پرسش و پاسخ، حلقه‌های بصیرتی معرفتی و تربیتی، برگزاری مسابقات از جمله برنامه‌هایی است که در ۳روز اعتکاف برگزار خواهد شد.

امامی با تاکید به اینکه امسال برای اولین حدود ۲۳ مسجد میزبان دانش آموزان معتکف خواهند بود، یاد آور شد: در ارومیه مصلی امام خمینی برای پسران دانش آموز و مسجد امام رضا در خیابان همافر برای دانش آموزان دختر آماده شده است.

وی خاطرنشان کرد: فرآیند ثبت نام برای حضور در این مراسم از ۲۰ دی آغاز شده و تا یک بهمن ادامه خواهد داشت و علاقمندان می‌توانند به صورت حضوری هر روز از ساعت ۹ الی ۱۳ به ادارات تبلیغات اسلامی و یا مساجد محوری مراجعه و یا از طریق سایت اداره کل تبلیغات اسلامی استان نسبت به ثبت نام اعتکاف اقدام کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1640322

مهمترین اخبار ایران و جهان: