نیوز سیتی!
08 بهمن 1402 - 11:23

ابراز ناامیدی پیولی از توقف میلان مقابل بولونیا

سرمربی تیم فوتبال میلان به توقف شاگردانش مقابل بولونیا در سن‌سیرو واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، استفانو پیولی که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در هفته بیست‌و‌دوم سری A ایتالیا و در ورزشگاه سن‌سیرو مقابل بولونیا تن به تساوی 2-2 دادند، پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» درباره دو پنالتی که شاگردانش در این بازی از دست دادند، اتفاقی که پیش از این در سال 1955 مقابل تیم اسپال افتاده بود، گفت: ما با تأسف از اینکه بازی را نبردیم، اینجا را ترک می‌کنیم. درست است که دو پنالتی از دست دادیم اما موقعیت‌های زیادی داشتیم و در کنارش به بولونیا نیز چند موقعیت دادیم. با این حال توانستیم در نتیجه جلو بیفتیم و آماده بودیم که برتری را از آن خود کنیم.

وی افزود: ما نباید اجازه دهیم که تمرکز و شدت‌مان در فار دفاعی آن هم در مقطع پایانی بازی اُفت کند، درست همان کاری که در وقت‌های تلف‌شده بازی انجام دادیم و به بولونیا پنالتی دادیم. جای تأسف دارد که برنده نشدیم، چون ما سخت جنگیدیم و همچنین کیفیت بالایی برای ایجاد همه آن موقعیت‌ها داشتیم. با توجه به روندی که پیش می‌رفت و برای ادامه روند مثبت‌مان، این پیروزی می‌توانست برای‌مان مهم باشد.

سرمربی میلان که تیمش این فصل در پنالتی زدن مشکلاتی داشته و همین در حذف این تیم از لیگ قهرمانان تأثیرگذار بود و اولیویه ژیرو در آن رقابت‌ها در بازی با بوروسیا دورتموند یک پنالتی از دست داد، در این باره اظهار داشت: ژیرو و تئو هرناندس (دو بازیکنی که در این دیدار دو پنالتی میلان را به هدر دادند) پنالتی‌زن‌های خیلی خوبی هستند. متأسفانه امشب، شب آنها نبود.

پیولی که شاگردانش در حال حاضر با 46 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی سری A هستند و در صورت پیروزی در این دیدار می‌توانستند فاصله خود با تیم‌های یوونتوس و اینتر را کمتر کنند، صحبت‌های خود را این‌طور ادامه داد: طبیعتاً ما خوشحال نیستیم، چون با پیروزی امشب خیلی چیزها به دست می‌آمد. این می‌توانست پنجمین برد متوالی ما باشد و 7 امتیاز بیشتر از همین مقطع در فصل گذشته داشتیم. نکات مثبتی در بازی‌مان وجود دارد اما بار دیگر ثابت کردیم که نیاز به تلاش بیشتر و کار روی مواردی داریم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1651822

مهمترین اخبار ایران و جهان: