نیوز سیتی!
08 بهمن 1402 - 15:36

امیر الهامی: دشمنان با ایران قوی و مستقل مخالف هستند

امیر سرتیپ الهامی، گفت: دشمنان فقط با جمهوری اسلامی مخالف نیستند بلکه با ایران قوی و مستقل در تمامی حوزه‌ها مخالفند چرا که چشم دیدن پیشرفت‌های کشورمان آن هم با وجود اعمال تحریم‌ها را ندارند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر علیرضا الهامی جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش، ظهر امروز (یکشنبه 8 بهمن‌ماه) در جمع استادان دانشگاه خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه همواره امید آفرینی، امید و تلاش برای ناامید کردن دشمنان مورد تأکید رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) است، گفت: تضعیف روحیه جهادی مردم، ایجاد تفرقه و فتنه از جمله برنامه‌های دشمن است که با  صرف هزینه‌های کلان به‌ویژه در حوزه فضای مجازی به دنبال آسیب روحی و فکری بر روی نسل جوان است.

وی، افزود: دشمنان فقط با جمهوری اسلامی مخالف نیستند بلکه با ایران قوی و مستقل در تمامی حوزه ها مخالفند چرا که چشم دیدن پیشرفت‌های کشورمان آن هم با وجود اعمال تحریم‌ها را ندارند.

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش، خاطرنشان کرد: استحاله فکری ایرانیان و تابع محض‌بودن جمهوری اسلامی، نیت شوم بیگانگان است که با بصیرت‌افزایی و جهاد تبیین، این توطئه شوم نیز خنثی می‌شود.

امیر الهامی با اشاره به اینکه امید آفرینی از مؤلفه‌های اقتدار ملی و نظامی کشورمان است، ادامه داد: دفاع مقدس یک دانشگاه بود و وظیفه استادان بیان دستاوردهای 8 سال دفاع مقدس و نظام اسلامی است.

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش، تأکید کرد: دشمنان همواره تلاش می کنند ارزش های دفاع مقدس، روحیه ایثار و از خودگذشتگی، انسجام و یکپارچگی را به‌ویژه در بین نسل جوان و با انگیزه کمرنگ کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1652222

مهمترین اخبار ایران و جهان: