نیوز سیتی!
08 بهمن 1402 - 10:12

تغییر کاربری ورزشگاه انقلاب نیشابور، انقلابی در حوزه ورزش این شهر است

رئیس اداره ورزش و جوانان نیشابور گفت: اجرای طرح مولدسازی و تغییر کاربری ورزشگاه انقلاب نیشابور با نظارت قوی در حوزه اجرا و بومی‌سازی طرح می‌تواند گامی مثبت و انقلابی در حوزه ورزش نیشابور به وجود آورد.

علی فاضلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: مولدسازی قسمتی از مجموعه ورزشی انقلاب به مساحت ۴۰ هزار متر مربع که توسط مراجع ذی صلاح پیشنهاد شده است در ذات و باطن خود طرح خوبی‌ است.

رئیس اداره ورزش و جوانان نیشابور افزود: دولت به دلیل تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی با کمبود شدید منابع مالی مواجه است و وزارت ورزش و جوانان و اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی هم از این امر مستثنی نیستند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شهروندان و ورزشکاران نیشابور نیازمند داشتن فضاهای ورزشی سرپوشیده، روباز و تخصصی برای فعالیت ورزشی هستند؛ اداره ورزش و جوانان نیشابور با اعتبارات محدود خود نمی‌تواند، پاسخگوی نیازهای جامعه ورزشی نیشابور باشد.

فاضلی بیان کرد: طرح مولدسازی می‌تواند منابع مالی مورد نیاز ورزشی نیشابور و زیرساختی را برای شهروندان نیشابوری تامین کند از این رو اجرای این طرح گام مثبتی برای بهینه‌سازی منابع و امکانات است.

 رئیس اداره ورزش و جوانان نیشابور تصریح کرد: امروز دولت با اقیانوسی از املاک و دارایی‌های راکد روبرو است و براساس گفته بسیاری از کارشناسان اقتصادی، مولدسازی اموال دولت ضرورت دارد و باید با سرعت انجام شود.

وی اذعان کرد: مولدسازی اموال دولتی می‌تواند اهرمی برای تبدیل اموال راکد دولتی به دارایی‌های مولد دولتی شود و برای شرایط فعلی کشور که تحت تحریم های مضاعف قرار گرفته است امری ضروری و لازم است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1651666

مهمترین اخبار ایران و جهان: