نیوز سیتی!
18 دی 1402 - 15:47

مزاحم اینستاگرامی در یزد دستگیر شد

رئیس پلیس فتا استان یزد از دستگیری مزاحم اینستاگرامی خبر داد و گفت: پلیس فتا با افرادی که در فضای مجازی برای شهروندان به هر نحوی ایجاد مزاحمت می‌نمایند، برابر قانون برخورد خواهد کرد

 به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سرهنگ حسن ابوالحسینی پیش از ظهر امروز در جمع برخی خبرنگاران استان اظهار کرد: در پی مراجعه خانمی جوان به پلیس فتا مبنی بر ایجاد مزاحمت توسط شخصی ناشناس از طریق یک صفحه اینستاگرامی برای وی و اطرافیان او در فضای مجازی، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت. 

وی  افزود: با توجه به حساسیت موضوع، کارشناسان پلیس فتا به فوریت با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیات پلیسی، موفق به شناسایی متهم شدند و با هماهنگی با مقام قضایی، او را که مردی ۳۲ ساله بود، دستگیر کردند. 

رئیس پلیس فتا استان یزد تصریح کرد: متهم این پرونده در ابتدا منکر هرگونه اقدام مجرمانه بود؛ ولیکن پس از مشاهده مستندات و ادله دیجیتال جمع‌آوری شده، به جرم خود اعتراف کرد و در نهایت به همراه پرونده تکمیلی به دادسرا معرفی شد. 

ابوالحسینی از هموطنان خواست هرگونه موارد مشکوک را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.gov.ir لینک مرکز فوریت‌های سایبری و یا با شماره گیری شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ با پلیس فتا با ما در میان بگذارید.

پایان پیام/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1630966

مهمترین اخبار ایران و جهان: