نیوز سیتی!
08 دی 1402 - 19:06

تجلیل از شهید شهریار بابایی توسط ائمه جمعه شهرستان‌های استان کرمانشاه

ائمه جمعه شهرستان‌های استان کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه امروز جمعه 8 دی‌ماه از مقام شامخ شهید مدافع امنیت سرهنگ دوم شهریار بابایی از شهدای نیروی انتظامی استان کرمانشاه تجلیل کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، شهید والامقام «شهریار بابایی» از کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بود که روز چهارشنبه 6 دی‌ماه در حین تعقیب و گریز خودرو قاچاقچیان دچار حادثه رانندگی شد و یک روز بعد در پنج‌شنبه 7 دی‌ماه به جمع شهدا پیوست.

ائمه جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این‌هفته به تجلیل از مقام شامخ این شهید مدافع امنیت پرداختند.

* امام‌جمعه اسلام‌آبادغرب: پلیس ستون امنیت کشور است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید روح‌الله موسوی امام‌جمعه اسلام‌آبادغرب در خطبه‌های نماز جمعه با تجلیل از رشادت مأموران انتظامی گفت: بی‌تردید پلیس جمهوری اسلامی را باید ستون امنیت کشور دانست.

وی افزود: امروز در حالی با نهایت تأسف و تألم خبر شهادت شهید شهریار بابایی مأمور جان‌برکف و متعهد پلیس را می‌شنویم که همه به‌سختی کار آن‌ها و درعین‌حال تعهد و مسئولیت‌پذیری تک‌تکشان اعتقادداریم.

امام‌جمعه اسلام‌آبادغرب گفت: شهادت مظلومانه شهید بابایی ثابت کرد پلیس تا چه اندازه در امنیت کشور نقش دارد و مأموران جان‌برکف انتظامی چگونه مجاهدانه برای برقراری نظم و امنیت و مقابله با سوداگران مرگ و مجرمان تلاش می‌کنند که جای قدردانی ویژه دارد.

وی ادامه داد: شهادت سرهنگ بابایی حادثه بسیار تلخی است اما مطمئناً خون پاک این شهید درنهایت باعث زمین‌گیر شدن قاچاقچیان و مجرمان خواهد شد.

* امام‌جمعه دالاهو: پلیس جمهوری اسلامی پرچم‌دار امنیت بخشی در جامعه است.

حجت‌الاسلام مرتضی حاتمی امام‌جمعه دالاهو در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دالاهو گفت: پلیس جمهوری اسلامی پرچم‌دار امنیت بخشی در جامعه است و تلاش می‌کند تا برخوردی قاطعانه با مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت اجتماعی داشته باشد.

وی افزود: شهادت مظلومانه مأمور پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بسیار ناراحت‌کننده بود اما بازهم ثابت شد امروز پلیس پرچم‌دار امنیت بخشی در جامعه است.

امام‌جمعه دالاهو با تسلیت شهادت شهید بابایی تصریح کرد: تلاش‌ها و زحمات کارکنان خدوم پلیس بر کسی پوشیده نیست و جای تقدیر ویژه دارد.

حاتمی خواستار همکاری هرچه بیشتر دستگاه و سازمان‌های مختلف با پلیس شد و گفت: هرقدر این همکاری و تعامل بیشتر باشد قطعاً امنیت پایدارتری را نیز شاهد خواهیم بود.

*امام‌جمعه سنقروکلیایی: همه دستگاه‌ها باید به پلیس در برخورد با مجرمان کمک کنند.

حجت‌الاسلام الله رضا اکبری امام‌جمعه سنقروکلیایی عنوان کرد: موضوع برخورد با مجرمان و قاچاقچیان مسئله ساده‌ای نیست و همه دستگاه و نهادهای امنیتی و اجرایی باید به پلیس که شبانه‌روز تلاش می‌کند و زحمت می‌کشد، کمک کنند.

وی افزود: در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنقروکلیایی با تسلیت شهادت سرهنگ بابایی از کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، اظهار داشت: موضوع برخورد با سوداگران مرگ که هدفی جز نابودی جوانان ما را دارند امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است.

امام‌جمعه سنقروکلیایی ادامه داد: همین شهید عزیز پلیس مبارزه با مواد مخدر نیز به خاطر همین مسئله جان پاک خود را فدا کرد، بنابراین همه وظیفه‌داریم قاطعانه با پدیده مواد مخدر و قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان برخورد کنیم.

*امام‌جمعه صحنه: جان‌فشانی و ازخودگذشتگی مأموران انتظامی قابل‌تقدیر و ستایش است.

 حجت‌الاسلام محمدرضا خاص‌امیری امام‌جمعه صحنه خاطرنشان کرد: جان‌فشانی و ازخودگذشتگی مأموران انتظامی برای برقراری امنیت در جامعه و مقابله با مجرمان و هنجارشکنان قابل‌تقدیر و ستایش است.

وی افزود: شهادت و ازخودگذشتگی همواره در کنار و در وجود مأموران زحمتکش پلیس قرار داشته است.

امام‌جمعه صحنه ابراز داشت: مأموران دلاور انتظامی همواره در مأموریت‌ها بدون هیچ واهمه‌ای به مقابله با مجرمان پرداخته‌اند و نتیجه آن‌هم امنیت مطلوبی است که امروز در جای‌جای ایران اسلامی و استان کرمانشاه وجود دارد.

*امام‌جمعه قصر شیرین: نیروهای پلیس همیشه در تلاش برای تأمین امنیت بوده‌اند.

حجت‌الاسلام صادق صالحی امام‌جمعه قصر شیرین خطبه‌های نماز جمعه قصر شیرین با تسلیت شهادت سرهنگ دوم شهریار بابایی گفت: نیروهای جان‌برکف و زحمتکش پلیس همواره در تلاش برای تأمین امنیت جامعه بوده‌اند و در این راه مقدس از هیچ‌چیز ابایی نداشته‌اند.

وی گفت: قاچاقچیان و سوداگران مرگ همواره به دنبال نابودی جوانان این مرز و بوده‌اند اما نیروهای پلیس مجاهدانه برابر آن‌ها ایستادگی کرده‌اند.

امام‌جمعه قصر شیرین تأکید کرد: مزد مجاهدت کارکنان خدوم انتظامی هم شهادتی است که از چرند وقت یک‌بار نصیب آن‌ها می‌شود و با نثار جان پاک خود باعث ناکام ماندن مجرمان و بدخواهان کشور می‌شوند.

*امام‌جمعه موقت کرمانشاه: پلیس مقتدر و انقلابی حافظ امنیت و اقتدار کشور است.

حجت‌الاسلام جواد فاطمی نسب امام‌جمعه موقت کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه، به شهادت شهریار بابایی از کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اشاره کرد و گفت: امروز پلیس مقتدر و انقلابی حافظ امنیت و اقتدار کشور عزیزمان ایران است که چشم طمع دشمنان ‌همواره به دنبال آن بوده است.

وی افزود: شهادت این مأمور وظیفه‌شناس و جان‌برکف حقانیتی است بر تلاش‌های مجاهدت گونه همه همکاران وی در بخش‌های مختلف که شبانه‌روز در حال تلاش و برقراری امنیت هستند.

امام‌جمعه موقت کرمانشاه با تسلیت شهادت این مأمور نیروی انتظامی گفت: این افسر وظیفه‌شناس پلیس برای مقابله با سوداگران مرگ و آن‌هایی که برای دست‌یابی به مقاصد خود به هر اقدامی متوسل می‌شوند جان پاک خود را از دست داد تا بازهم رشادت و ازخودگذشتگی مأموران انتظامی نمایان شود.

وی ادامه داد: در سال جاری تعداد زیادی از کارکنان پلیس به درجه رفیع شهادت نائل آمدند تا تیر دشمنان برای ایجاد ناآرامی و خدشه‌دار کردن امنیت به سنگ بخورد.

فاطمی‌نسب از همه مردم برای حضوری باشکوه در مراسم تشییع پیکر شهید بابایی دعوت کرد و گفت: بدون شک مردم قدرشناس کرمانشاه با حضور خود در این مراسم ثابت می‌کنند که قدردان تلاش‌ها و مجاهدت‌های مأموران انتظامی هستند.

*امام‌جمعه موقت کنگاور: شهادت مأمور انتظامی کرمانشاه حاکی از مقابله بی‌امان پلیس با سوداگران مرگ است.

 حجت‌الاسلام حسینی مجد امام‌جمعه موقت کنگاور در خطبه‌های نماز جمعه کنگاور بیان داشت: شهادت مأمور انتظامی کرمانشاه حاکی از مقابله بی‌امان پلیس با سوداگران مرگ و آن‌هایی است که با هر نیت و انگیزه‌ای قصد ایجاد ناامنی در کشورمان را دارند.

وی ضمن تسلیت شهادت سرهنگ بابایی از کارکنان انتظامی استان کرمانشاه افزود: درهای شهادت همواره برای مردان بی‌ادعا در نیروی انتظامی باز بوده است.

امام‌جمعه موقت کنگاور ابراز داشت: امروز دشمنان ایران اسلامی چشم دیدن امنیت کشور را نداشته و هرروز با توطئه‌های مختلف در پی ضربه زدن به نظام هستند که به حول قوه الهی و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و حضور مردم درصحنه بحمدالله توطئه‌های آنان یکی پس از دیگری خنثی می‌شود.

* امام‌جمعه گیلانغرب: پلیس در تأمین امنیت جامعه نقش بسیار ارزشمندی دارد.

حجت‌الاسلام سید عباس موسوی امام‌جمعه گیلانغرب گفت: پلیس در تأمین امنیت جامعه نقش بسیار ارزشمندی دارد و همه آحاد مردم نیز به‌خوبی تلاش‌های مأموران انتظامی را مشاهده می‌کنند.

وی ضمن تسلیت شهادت شهید شهریار بابایی افزود: این شهید والامقام از نیروهای ارزشمند و انقلابی پلیس بود که درراه حفظ امنیت و اقتدار کشور جان خود را تقدیم نظام و انقلاب کرد.

امام‌جمعه گیلانغرب تصریح کرد: امروز پلیس در تأمین امنیت جامعه و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و سوداگران مرگ نقش بسیار ارزشمند و ارزنده‌ای دارد و لازم است از همه تلاش‌ها و زحمات آن‌ها قدردانی کرد.

* امام‌جمعه هرسین: مأموران انتظامی بهترین حافظان امنیت جامعه هستند.

حجت‌الاسلام حسن رضایی امام‌جمعه هرسین بابیان اینکه مأموران انتظامی بهترین حافظان امنیت جامعه هستند، گفت: جان‌فشانی و ازخودگذشتگی مأموران انتظامی برای برقراری امنیت در جامعه و مقابله با مجرمان و هنجارشکنان قابل‌تقدیر و ستایش است.

وی افزود: شهادت و ازخودگذشتگی همواره در وجود مأموران زحمتکش پلیس قرار داشته است.

امام‌جمعه هرسین تصریح کرد: مأموران دلاور انتظامی همواره در مأموریت‌ها بدون هیچ واهمه‌ای به مقابله با مجرمان پرداخته‌اند و نتیجه آن‌هم امنیت مطلوبی است که امروز در جای‌جای ایران اسلامی و استان کرمانشاه وجود دارد.

وی ادامه داد: پلیس خدمتگزار امروز شایسته بهترین تقدیرهاست چراکه اگر حضور آن‌ها در جامعه نبود از امنیت فعلی برخوردار نبودیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، پیکر شهید بابایی از کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از ساعت 9:30 دقیقه روز شنبه 9 دی و از مقابل مسجد جامع تا میدان آزادی شهر کرمانشاه بر روی دستان مردم قدرشناس کرمانشاه تشییع خواهد شد.

پایان پیام/ و

منبع: فارس
شناسه خبر: 1619966

مهمترین اخبار ایران و جهان: