نیوز سیتی!
17 دی 1402 - 15:51

افزایش ۴۳ درصدی سهیمه سوخت بخش کشاورزی تراکتورداران در ایلام

مدیر شرکت بخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام گفت: باتوجه به آخرین آمار سطوح زیرکشت، مقدار یک میلیون و ۲۶۰ هزار لیتر که معادل ۴۳ درصد است، به سهمیه سوخت زمستانی ویژه تراکتورداران اضافه شد.

پرویز ایدون مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام، ظهر یکشنبه ۱۷ دی‌ماه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: به منظور رفع مشکل تراکتورداران فعال استان در بخش کشاورزی، جلسه‌ای با سازمان جهاد کشاورزی و دستگاه‌های نظارتی استان برگزار شد که آخرین آمار سطوح زیرکشت اضافه شده به هر شهرستان از سوی سازمان متولی اعلام و متناسب با آن سهمیه سوخت شهرستان‌های استان مورد بازنگری قرار گرفت.

وی افزود: در مجموع مقدار یک میلیون و ۲۶۰ هزار لیتر معادل ۴۳ درصد به سهمیه بخش کشاورزی در زمستان ویژه تراکتورداران اضافه شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام ادامه داد: در این جلسه مقرر شد که جهادکشاورزی استان سهمیه تخصیصی را براساس سطح زیر کشت مرتبط با هر تراکتور توزیع کند، تا تراکتورهای فعالی که سطح زیر کشت بیشتری دارند از سهمیه مازاد برخوردار شده و وقفه‌ای در فعالیت کشاورزان استان پیش نیاید.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، تخصیص سوخت به تراکتورهای کشاورزان و فعال در بخش‌های دیگر باید براساس میزان هکتار، وسعت زمین‌های کشاورزی و کارکرد و متناسب با نوع و میزان فعالیت باشد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1629722

مهمترین اخبار ایران و جهان: