نیوز سیتی!
08 اردیبهشت 1403 - 12:36

پیام عملیات "وعده صادق" به رژیم ‌صهیونیستی رسید

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: عملیات "وعده صادق" پیام را رساند و دیگر بعید است که رژیم منحوس صهیونیستی جسارت رفتارهای مشابه حمله به کنسولگری را داشته باشد و امیدوارم که این مسیر به پایان جنگ غزه و پیروزی جبهه مقاومت و آزادی قدس شریف شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاصفهان، مهدی طغیانی در جمع خبرنگاران از اقدام به موقع نیروی‌های مسلح و انجام عملیات "وعده صادق" تجلیل به عمل آورد و اظهار داشت: در روزهای اخیر شاهد پاسخ کوبنده نیروهای مسلح به جسارت رژیم منحوس صهیونیستی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی در سوریه بودیم.

وی افزود: رژیم منحوس صهیونیستی برای نخستین بار جرات پیدا کرده بود به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران حمله کند و این حرکت مصداق حمله به خاک کشورمان بود و عملیات "وعده صادق" در پاسخ به این حرکت انجام شد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: فارغ از اینکه عملیات "وعده صادق" چه مقدار به رژیم صهیونیستی خسارت وارد کرده است، سلاح‌های ما از لایه‌های دفاعی بسیاری از کشورهای پیشرفته و قدرت‌های نظامی اول دنیا عبور کرد و به هدف رسید و همین موضوع پیام خودش را رساند.

وی درباره مهم‌ترین پیام عملیات "وعده صادق" گفت: عملیات "وعده صادق" این پیام را رساند که جمهوری اسلامی بر سر مسئله امنیت هیچ ملاحظه‌ای ندارد و برخورد خواهد کرد و این برخورد را در عمل نشان خواهد داد.

طغیانی تاکید کرد: عملیات "وعده صادق" پیام را رساند و دیگر بعید است که رژیم منحوس صهیونیستی جسارت رفتارهای مشابه حمله به کنسولگری را داشته باشد و امیدوارم که این مسیر به پایان جنگ غزه و پیروزی جبهه مقاومت و آزادی قدس شریف شود.

وی در پایان گفت: کشور به واسطه فشار تحریم‌ها و مشکلات ساختاری درگیر مشکلات اقتصادی است و امیدوارم که با رفع تحریم‌ها مشکلات معیشتی مردم نیز رفع شود.

انتهای پیام/170/.

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1705266

مهمترین اخبار ایران و جهان: