نیوز سیتی!
01 تیر 1402 - 10:04

خسارت حدود 20 میلیاردی سیل به راه‌های گرمسار و آرادان

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان گرمسار از خسارت حدود 20 میلیارد ریالی سیل به راه‌های گرمسار و آرادان و تلاش برای بهسازی و اصلاح این راه‌ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، حمید میراخورلی، رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان گرمسار صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، از بهسازی و اصلاح راه‌های روستایی خبر داد و افزود: در پی وقوع سیل که اخیراً در شهرستان‌های گرمسار و آرادان رخ داد، خسارت‌هایی به راه‌های روستایی وارد آمد که با تلاش نیروهای خدوم راهداری استان و شهرستان و با بهره‌گیری از امکانات و تجهیزات بهسازی و اصلاح این مسیرها در حال انجام است.

وی اظهار کرد: میزان خسارت سیل در شهرستان گرمسار و آرادان یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بود که سهم شهرستان گرمسار و راه‌های روستایی آن از این مقدار، ۶۰۰ میلیون تومان شده و میزان خسارت سیل در شهرستان آرادان بیشتر منوط به راه‌های اصلی و شهری بوده است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان گرمسار ادامه داد: در سال گذشته با توجه به اعتبارات ابلاغی، هشت کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان گرمسار با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال آسفالت شد.

وی بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در سال جاری، آسفالت راه فرعی ایوانکی- آبسرد در دستور کار و اجرا قرار دارد.

میراخورلی عنوان کرد: در سال جاری با توجه به تعدد تقاطع‌های روستایی منجر به محورهای اصلی، طرح بهسازی تقاطع راه‌های روستایی در دستور کار اداره شهرستان قرار گرفته است که امید است با تلاش و همت همکاران و همراهی شهروندان اصلاح و بهسازی آنها انجام شود.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان گرمسار از اصلاح و بهسازی راه روستایی رامه- قالیباف در شهرستان گرمسار با اعتبار 100 میلیارد ریال به طول چهار کیلومتر خبر داد و افزود: این پروژه نیز یکی از دیگر پروژه‌ها و اقدامات در دست اجراست.

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1301922

مهمترین اخبار ایران و جهان: