نیوز سیتی!
04 تیر 1402 - 16:00

طرح «باورداشت مهدویت» در تنگستان برگزار شد

بوشهر- مدیر خانه قرآن موعود (عج) روستای گورک دژگاه بندر دلوار گفت: ۲۱۸ نفر از خردسالان و نوجوانان قرآنی در طرح «باورداشت مهدویت» شرکت کردند.

فاطمه احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: خانه قرآن موعود (عج) روستای گورک دژگاه سلسله دوره‌های کلاس طرح «باورداشت مهدویت» به همراه سفره نذر ختم صلوات به نیت سلامتی حضرت صاحب الزمان (عج) با حضور نوگلان خردسال و نوجوان قرآنی به صورت هفتگی برگزار می‌کند.

وی افزود: هفتمین محفل سفره نذر ختم صلوات با حضور ۲۵ نفر نوگلان قرآنی دختر و پسر روستای گورک دژگاه در این مجموعه برگزار شد که در پایان این کلاس را به‌منظور تشویق و افزایش نشاط اجتماعی و مؤمنانه به اردوی فرهنگی و تفریحی نظیر بازدید از غرفه‌های کسب و کار مشاغل دریایی و پارک و شهربازی لیان اعزام شدند.

مدیر خانه قرآن موعود (عج) روستای گورک دژگاه شهرستان تنگستان اظهار کرد: حمایت‌های معنوی و مادی نهادهای متولی امور فرهنگی و قرآنی هر چه افزون‌تر باشد موجب استمراربخشی کلاس‌های فرهنگ دینی و اردوهای درون استانی مهارت‌محور اجتماعی می‌شود.

وی عنوان کرد: تا کنون نزدیک به ۲۱۸ نفر را طی هفت مرحله به اردوی نشاط مؤمنانه مبتنی بر مهارت‌محوری هوشی و آموزشی به مناطق مختلف استان بوشهر و کشور در قالب کاروان‌های گردشگری زیارتی و آشنایی با اصناف و مشاغل مستقر در جغرافیای روستایی و شهری اعزام کرده‌ایم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1308366

مهمترین اخبار ایران و جهان: