نیوز سیتی!
05 تیر 1402 - 19:31

اعتیاد جوانان به مواد مخدر حاصل دسیسه دشمن است

نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه ایلام بر لزوم مبارزه همه جانبه برای ریشه کنی پدیده شوم مواد مخدر در استان ایلام تاکید کرد و گفت: گرفتاری جوانان به مواد مخدرحاصل دسیسه دشمنان برای نابود کردن قشر جوان این مملکت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه ایلام عصر دوشنبه در دیدار با دبیر و کارکنان دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ایلام گفت: مواد مخدر به عنوان بلایی خانمان سوز و ترفندی مخرب از سوی دشمن برای گرفتار کردن جوانان این مملکت است و باید مسئولان با راهکار های فرهنگی در به مقابله با هجمه های دشمن بروند.

وی افزود: اعتیاد به مواد مخدر منشأ همه آسیب‌های اجتماعی ازجمله بیکاری است که مسئولان باید در این زمینه اقدامات موثری را انجام دهند.

نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه ایلام بر لزوم مبارزه همه جانبه با این پدیده شوم تاکید و خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال در راستای حمایت افراد بهبود یافته جهت جلوگیری از لغزش و بازگشت مجدد جوانان به دامان اعتیاد بسیار مهم است.

حجت السلام کریمی تبار خاطر نشان کرد: اقدامات در حوزه‌های مقابله‌ای و فرهنگی در حوزه مواد مخدر تشدید یابد و در این رابطه باید از همه ظرفیت‌ها بخصوص خیرین در ایجاد اشتغال و رسانه ها در راستای آگاهی بخشی و فرهنگ سازی در حوزه مخاطرات مواد مخدر استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، ۳۰ خرداد تا پنجم تیرماه به نام هفته مبارزه با مواد‌مخدر نامگذاری شده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1311722

مهمترین اخبار ایران و جهان: