نیوز سیتی!
05 تیر 1402 - 18:45

۳ پارک در اردبیل طی سال جاری تکمیل و افتتاح خواهد شد

اردبیل- شهردار اردبیل از افتتاح سه پارک طی سال جاری با هدف افزایش سرانه فضای سبز شهری در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود صفری بعدازظهر دوشنبه در بازدید از فضای سبز شورابیل اردبیل با اشاره به برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت شهرداری در راستای افزایش سرانه فضای سبز شهری، اظهار کرد: در نظر داریم در این راستا سه پارک در مناطق تعیین شده از جمله شورابیل، بعثت و میراشرف طی سال جاری تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی پارک سه هکتاری بعثت و پارک ۶ هکتاری میراشرف نیز در حال انجام است، افزود: عملیات عمرانی پارک چهار هکتاری خانواده در ضلع جنوبی مجموعه نمونه گردشگری شورابیل در حال انجام است که طی تابستان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

شهرداری اردبیل بیان کرد: این بوستان با هدف افزایش جاذبه‌های گردشگری شورابیل، توسعه فضای سبز تحکیم بنیاد خانواده، تقویت روحیه و ارتقا سلامت عمومی خانواده‌ها احداث خواهد شد که در تلاشیم امکانات رفاهی مناسبی را برای شهروندان و گردشگران در این بوستان فراهم کنیم.

صفری با اشاره به فعالیت هشت پارک بزرگ در شورابیل یادآور شد: دریاچه شورابیل به عنوان تنها دریاچه درون‌شهری کشور، قابلیت‌های سرمایه‌گذاری و گردشگری بالقوه‌ای دارد که جذب سرمایه‌گذار در اولویت برنامه کاری شهرداری است.

وی عنوان کرد: در راستای معرفی شورابیل، کتاب ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری این مجموعه چاپ شده که در نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی بین سرمایه‌گذاران توزیع می‌شود و از هرگونه سرمایه‌گذاری در مجموعه شورابیل استقبال خواهیم کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1311566

مهمترین اخبار ایران و جهان: