نیوز سیتی!
10 تیر 1402 - 08:47

پیش‌بینی توزیع کتاب‌های دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد از ۱۰ شهریور

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیش‌بینی می‌شود کتاب‌های درسی دانش‌آموزان از ۱۰ شهریور در اختیار مدیران قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمد جمالی آرند به برنامه‌های در حال اجرای پروژه مهر اشاره کرد و گفت: شروع این پروژه با ثبت نام دانش آموزان در مدارس آغاز شده و هم‌اکنون در حال انجام است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: توزیع کتب درسی بین نمایندگان کتاب شهرستان‌ها ومناطق نیز با برنامه ریزی منسجم در دست اقدام است و پیش بینی می‌کنیم از 10 شهریورماه کتاب‌های درسی در اختیار مدیران مدارس جهت تحویل به دانش آموزان قرار گیرد تا در ابتدای مهرماه همه دانش آموزان کتاب داشته باشند.

دبیر پروژه مهر اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در خصوص انتخاب و انتصاب مدیران مدارس نیز اظهار داشت: انتخاب و انتصاب مدیران باید با حساسیت و دقت کامل صورت گیرد تا مدیرانی جوان، باانگیزه، مومن و انقلابی به ویژه برای مدارس دولتی انتخاب شوند.

جمالی با اشاره به ضرورت هدایت تحصیلی گفت: هدایت تحصیلی دانش‌آموزان پایه نهم به صورت هدفمند پیگیری می شود تا شاهد تحقق یک انتخاب مطلوب متناسب با علایق و استعداد دانش آموزان باشیم.

دبیر پروژه مهر آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به کسب بالاترین امتیاز در ارزیابی سال گذشته توسط اداره روابط عمومی و تشکر از زحمات اعضای کمیته توجیه و تبلیغ گفت: همه اعضا مانند گذشته حداکثر تلاش را داشته باشند تا در مقدمات بازگشایی مدارس، از تمامی ظرفیت‌ها به نحو شایسته استفاده شود.

جمالی، اظهار امیدواری کرد: سایر کمیته ها با تلاش و جدیت مقدمات بازگشایی مدارس در مهرماه را با استفاده از همه ظرفیت‌ها به نحو مطلوب و شایسته انجام دهند.

رئیس اداره روابط عمومی و مسئول کمیته توجیه و تبلیغ پروژه مهر استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این جلسه گفت: هدف کارگروه توجیه و تبلیغ پروژه مهر فراهم کردن شرایط مناسب برای بازگشایی با شکوه مدارس در سال تحصیلی آتی و ورود پرشور و نشاط دانش آموزان به مدارس است که اطلاع رسانی دقیق و شفاف در همه زمینه های آموزشی، پرورشی و عمرانی در راستای سند تحول بنیادین در سطح استان و شهرستانها ومناطق انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1320822

مهمترین اخبار ایران و جهان: