نیوز سیتی!
22 تیر 1402 - 22:37

جشنواره ملی دانشجویی با عنوان «انتظار» در لرستان برگزار می‌شود

خرم‌آباد - معاون دانشگاه لرستان از برگزاری جشنواره ملی دانشجویی با عنوان «انتظار» در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حیاتی امروز پنج‌شنبه در نشست با مدیر بنیاد مهدویت لرستان باهدف برنامه‌ریزی برای برگزاری و تقویت برنامه‌های دانشگاهی و دانشجو محور مهدویت همچون جشنواره ملی دانشجویی «انتظار»، اظهار داشت: معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان برای برگزاری جشنواره ملی دانشجویی «انتظار» با همکاری بنیاد مهدویت استان لرستان، آمادگی لازم را دارد.

مدیر بنیاد مهدویت استان لرستان نیز در این نشست اعلام کرد بنیاد آمادگی دارد فعالیت‌ها و همکاری‌های مشترک مرتبط با تقویت و ترویج فرهنگ مهدویت را با دانشگاه لرستان گسترش دهد.

تقویت سه‌شنبه‌های مهدویت در دانشگاه لرستان با محوریت افزایش مشارکت دانشجویان در برنامه‌های مهدویت از موضوعات مطرح شده در این نشست مشترک بود.

انقلاب اسلامی و مهدویت، بیانیه گام دوم و مهدویت، تمدن‌سازی نوین اسلامی و مهدویت، انقلاب اسلامی و مهدویت و شاخص‌های حکومت مهدوی از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مطرح شد و درباره آن‌ها تبادل نظر صورت گرفت تا برپایی این موضوعات برنامه‌های مشترک مذهبی، فرهنگی و اجتماعی با رویکرد دانشجو محوری در دانشگاه لرستان، تقویت شود.

همچنین، بنیاد مهدویت استان لرستان و دانشگاه لرستان، توافق کردند همکاری‌های دوجانبه علمی، فرهنگی، اجتماعی با موضوع مهدویت را گسترش دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1357422

مهمترین اخبار ایران و جهان: