نیوز سیتی!
08 بهمن 1401 - 15:38

۳۴ مدرسه جدید در البرز به بهره برداری می‌رسد

استاندار البرز گفت: ۳۴ مدرسه آماده و در این یکسال تحویل آموزش و پرورش شده اگرچه ۶۵ مدرسه در دست ساخت داریم که از پیشرفت فیزیکی ۲۰ تا ۹۰ درصد برخوردار هستند ولی تمام تلاش را برای ارتقای سرانه های آموزشی بکار بسته ایم .

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، روز شنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت یک مدرسه ۱۲ کلاسه در منطقه محروم محمدشهر کرج حضور یافت.

این مدرسه با مشارکت دولت و خیری نیک اندیش طی مدت یک سال تکمیل می شود و در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

استاندار البرز با اخذ موافقت رییس جمهور در سفر به استان البرز، ساخت ۱۰۰ مدرسه برای جبران فقر سرانه های آموزشی و پرورشی استان را در دستور کار قرار داد.

وی اعلام کرد: اکنون ۳۴ مدرسه آماده و در این یکسال تحویل آموزش و پرورش شده اگرچه ۶۵ مدرسه در دست ساخت داریم که از پیشرفت فیزیکی ۲۰ تا ۹۰ درصد برخوردار هستند ولی تمام تلاش را برای ارتقای سرانه های آموزشی بکار بسته ایم .

استاندار البرز ادامه داد: در تلاش هستیم ۶۵ مدرسه دیگر نیز تا پایان سال تکمیل کنیم و همچنین ۵۲ زمین برای ارتقای سرانه های آموزشی استان البرز جانمایی شده است.

به گفته عبداللهی بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته شنبه‌های هر هفته مراسمی در خصوص افتتاح و یا آغاز عملیات اجرایی ساخت یک مدرسه در استان پیش بینی شده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1002766

مهمترین اخبار ایران و جهان: