نیوز سیتی!
20 دی 1401 - 19:06

حاشیه بازی پرسپولیس و ون‌پارس| اولین گل مدافع ملی‌پوش/ تأسف سرخ‌پوشان برای پنالتی از دست رفته

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان اولین گل خود را برای پرسپولیس به ثمر رساند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در لیستی که هیأت فوتبال تهران در اختیار خبرنگاران برای دیدار پرسپولیس و ون‌پارس قرار داده شماره پیراهن مرتضی پور‌علی گنجی و سروش رفیعی به اشتباه به ترتیب 7 و 8 درج شده است.

* مرتضی پورعلی گنجی با به ثمر رساندن گل  تساوی پرسپولیس نخستین‌ گل از ابتدای حضور در جمع سرخ‌پوشان را برای این تیم به ثمر رساند.

* پس از برخورد احمد گوهری به بازیکن ون‌پارس در دقیقه 77 اعضای کادر فنی تیم اصفهانی به دلیل اعلام خطای روی دروازه‌بان پرسپولیس به شدت به داور اعتراض کردند.

* سرمای هوا در دقایق پایانی 90 دقیقه قانونی سبب شد یحیی گل‌محمدی و مجتبی توتونی از سربند و کلاه برای در امان ماندن از این سرما استفاده کنند.

* پس از به تساوی رسیدن بازی در 90 دقیقه قانونی احمد گوهری به سمت احمد مهرابی دروازه‌بان ون‌پارس رفت و با اشاره به  پای خود مصدومیتش را به او نشان داد.

* برخورد شدیدی مهدی عبدی با احمد مهرابی در اوایل نیمه اول وقت اضافی سبب شد بازی در این دقایق طولانی متوقف شود به شکلی که در نهایت داور برای این نیمه 6 دقیقه وقت اضافه اعلام کرد دروازه‌بان ون‌پارس پس از این برخورد با گذاشتن باند روی بینی خود به بازی ادامه داد.

* گئورگی گولیسیانی در دقایق پایانی نیمه اول وقت اضافه با مصدومیت و لنگ لنگان از زمین بیرون آمد و جای خود را به فرشاد فرجی داد.

* فرصت‌های متوالی از دست رفته پرسپولیس در جریان این نیمه سبب شد یحیی گل‌محمدی و کادر فنی پرسپولیس به شدت افسوس بخورند.

* در دقیقه 115 اعلام پنالتی به سود پرسپولیس با اعتراض بازیکنان ون پارس به سعاد وفاپیشیه همراه شد که البته از دست رفتن این پنالتی باعث تأسف خوردن سرخ‌پوشان شد. پس از این موضوع یحیی گل‌محمدی از علیرضا بیرانوند درخواست کرد لباس‌های خود را برای ورود به زمین جهت گرفتن زدن ضربات پنالتی تعویض کند و به جای احمد گوهری به زمین برود.

* عیسی آل کثیر در زمان ضربات پنالتی با استرس خاصی از جایگاه ویژه مشغول تماشای این لحظات بود.

* موسی سلامت، جانباز معروف پرسپولیسی‌ها با در دست داشتن قاب نقاشی جاوید الاثر احمد متوسلیان در کنار زمین حضور داشت.

* آل کثیر پس از اتمام بازی به رختکن پرسپولیس رفت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 968522

مهمترین اخبار ایران و جهان: