نیوز سیتی!
16 بهمن 1401 - 15:56

۹۰ کیسه آرد قاچاق در شهرستان بندرگز کشف شد

گرگان- فرمانده انتظامی شهرستان بندرگز گفت: در راستای مبارزه با قاچاق آرد و نان در بندرگز تعداد ۹۰ کیسه آرد غیرمجاز و قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی مهدوی نیا بعدازظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی کسب خبر مبنی بر اینکه فردی از شهرستان همجوار اقدام به جابجایی مقادیر قابل توجهی آرد خارج از شبکه به شهرستان بندرگز کرده، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی بندرگز افزود: مأموران با اجرای ایست و بازرسی در ورودی شهرستان موفق به شناسایی و رؤیت خودروی مورد نظر شدند که پس از توقیف و بازرسی از خودرو و تاییدیه مأمور اداره جهاد کشاورزی مبنی بر قاچاق بودن کیسه‌های آرد به مقر انتظامی منتقل شد.

وی گفت: در بازرسی از خودروی مورد نظر تعداد ۹۰ کیسه آرد ۴۰ کیلوگرمی به میزان سه تن و ۶۰۰ کیلوگرم آرد قاچاق و فاقد مجوز که ارزش تقریبی آن بنا بر نظر کارشناسان اداره غلات ۳۶۰ میلیون ریال برآورد شده بود کشف شد.

مهدوی نیا افزود: در این راستا یک نفر دستگیر و به همراه پرونده متشکله تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی بندرگز بیان کرد: پلیس با تمام توان و با بکارگیری حداکثری امکانات خود با پدیده شوم قاچاق مبارزه خواهد کرد و شهروندان هم می‌توانند اخبار و اطلاعات خود در زمینه قاچاق کالا و اقلام ممنوعه را به پلیس گزارش دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1020322

مهمترین اخبار ایران و جهان: